لیست قیمت, وبلاگ

لیست قیمت ماشین ظرفشویی

لیست قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی در حال حاضر یکی از وسایل ضروری برای خانم های پر مشغله و شاغل است. دیگر لازم نیست زمان خود را صرف شستشو کنید چون زمان با اهمیت تر از آن است که به پای شستشو صرف شود. ماشین ظرفشویی ها در انواع و رنگ های مختلف تولید می شوند به عنوان مثال شما می توانید یک ظرفشویی مبله یا رومیزی برای آشپزخانه تان تهیه کنید که تفاوت این دو در اندازه و ظرفیت است؛ همچنین رنگ های سفید، سیلور، کرم و مشکی از رنگ بندی های این دستگاه در برندهای مختلف هستند.

همگام با پیشرفت تکنولوژی، ماشین ظرفشویی ها نیز هر ساله پیشرفته‌تر می شوند و می توان گفت در حال حاضر برگ برنده این محصول اتصال به وای فای است که در بیشتر مدل های جدید قابل رویت می باشد. در این راستا برای کمک به شما کاربران عزیز، برگ و باد لیست قیمت ماشین ظرفشویی های پرطرفدار و پرفروش را بر اساس برند آنها چیده و مناسب ترین قیمت در بازار را در اختیارتان قرار می دهیم.

شاید خوردن یک شام خوشمزه با خانواده بخش مورد علاقه از روز ما باشد اما هنگامی که صحبت از شستن ظرف ها می شود ممکن است به مذاق همه خوش نیاید پس طعم آرامش را زمانی می چشیم که دغدغه شستن ظرف ها را پس از شام نداشته باشیم، ماشین ظرفشویی در اینجا ناجی ماست. برگ و باد با گرد آوری لیست قیمت ماشین ظرفشویی، کلکسیونی از این محصول را در انواع مختلف به شما معرفی کرده است تا خریدی ایده آل داشته باشید.

لیست قیمت ماشین ظرفشویی ال جی

شرکت ال جی، نامی آشنا در تولید لوازم خانگی است و همواره در لیست بهترین تولید کننده ها یافت می شود. از مشخصه های بارز این برند کیفیت ساخت عالی و کاربر پسند است، همچنین قیمت متناسب با کیفیت کالا موجب می شود، محبوبیت ظرفشویی های ال جی بیش از پیش نمایان شود. اما این تنها یک طرف ماجراست! ماشین ظرفشویی های ال جی در مصرف کم و حداقل آب و انرژی شهرت جهانی دارند. در لیست مشهود بهترین ظرفشویی های ال جی موجود در بازار را مشاهده می کنید.

مدلرنگ ظرفیت
ماشین ظرفشویی ال جی 612سفید و سیلور14 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 335دودی14 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 325سیلور و دودی14 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 425سفید و سیلور14 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 532سفید و سیلور14 نفره
ماشین ظرفشویی ال جی 512سفید و سیلور14 نفره
لیست قیمت ماشین ظرفشویی ال جی

لیست قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ

تا زمانی که ماشین ظرفشویی شما در آشپزخانه تان خدمت کند به ضرورت حضور آن پی نمی برید، کافی است چند روز نیاز به تعمیر داشته باشد تا یادمان بیاید شستن ظرف ها با دست تا چه اندازه زمان است. سامسوگ که در دنیای لوازم خانگی جزو ابرقدرت ها به حساب می آید همواره تلاش می کند، تا با تولید ظرفشویی های کاربر پسند و با کیفیت، خود را در آشپزخانه کاربران نگه دارد. ویژگی ظرفشویی سامسونگ در کیفیت عالی آن ها است، سبد های قابل تنظیم ارتفاع، منعطف و جنس عالی، همچنین موتور کم مصرف اینورتر در کنار مصرف کم آب باعث می شود، اهمیت خرید این کالا بیشتر به چشم بیاید. برای خرید به صرفه بهتر است، در ابتدا لیستی از قیمت این محصولات را در اختیار داشته باشیم و با چشم بازتری اقدام به خرید کنیم، در لیست قیمت زیر می توانید قیمت ظرفشویی های سامسونگ موجود در بازار را مشاهده و بررسی کنید.

مدلرنگ ظرفیت
ماشین ظرفشویی سامسونگ 5070سفید و سیلور14 نفره
ماشین ظرفشویی سامسونگ 8550سفید و سیلور14 نفره
ماشین ظرفشویی سامسونگ 9530سفید و سیلور14 نفره
لیست قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ

لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش

یکی از برندهایی که مقرون به صرفه ترین ماشین ظرفشویی ها را تولید می کند بوش است؛ این سازنده با مهارت هایی که دارد، ظرفشویی ها را در اندازه و رنگ متنوع تولید و روانه بازار می کند اما چیزی که بیش از همه توجه کاربران را جلب کرده برچسب مصرف انرژی در ظرفشویی های بوش است که به موجب آن هزینه قبض آب و برق به شدت کاهش می یابد. bosch معمولا ماشین ظرفشویی هایش را با سری نامگذاری می کند که هر سری به نسبت مدل های قبلی امکانات پیشرفته تری را دارا می باشند. در اینجا برخی از پرفروش ترین ماشین ظرفشویی های بوش را به همراه قیمت در اختیار شما قرار داده ایم:

مدلرنگ ظرفیتمونتاژ
ماشین ظرفشویی بوش 8ZDI48Mسیلور13 نفرهالمنان
ماشین ظرفشویی بوش 8ZDW48Qسفید13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 8ZDI48Qسیلور13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 8ZDW86Mسفید13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 8YCI03Eسیلور13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 8ZDW48Mسفید13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6HMW28Qسفید14 نفرهترکیه
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCW08Qسفید14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCW37Qسفید14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCI08Qسیلور14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6HMI28Qسیلور14 نفرهترکیه
ماشین ظرفشویی بوش 6ECI07Eسیلور14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCW07Eسفید14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ECI03Eسیلور13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ECW57Eسفید14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCI49Eسیلور14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCI37Qسیلور14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 6ZCW48Eسفید14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 46NI01Bسیلور13 نفرهترکیه
ماشین ظرفشویی بوش 46MI20Mسیلور14 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 4ECW26Eسفید13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26Eسیلور13 نفرهالمان
ماشین ظرفشویی بوش 46NW01Bسفید13 نفرهترکیه
ماشین ظرفشویی بوش 46MW20Mسفید14 نفرهترکیه
ماشین ظرفشویی بوش 45DW10Qسفید13 نفرهترکیه
ماشین ظرفشویی بوش 46NW01Dسفید13 نفرهترکیه
لیست قیمت ماشین ظرفشویی بوش

سرآغاز تولید ماشین ظرفشویی از جایی شروع شد که خانمی به نام «ژوزفین کوچران» از شستن ظروف با دست خسته شد و به این نوآوری مفید روی آورد و این نیز پایان سختی ظرف شستن برای خانم های خانه‌دار بود. این فکر بکر اکنون بخش مهمی از زندگی ماشینی این روزهای ماست اما این یکی دیگر بدون ضرر است و آسایش را در خانه برایمان فراهم می سازد.

جمع‌بندی

در نهایت، یک ماشین ظرفشویی اصلی ترین دستیار شما در آشپزخانه و مایه آرامش سایر اعضای خانواده خواهد بود اما نه آن مدل هایی که صدایشان شبیه صدای فرود هواپیماست. ماشین ظرفشویی های بوش با حداقل نویز و بیشترین کارایی ساخته می شوند و همین به محبوبیت آن ها در میان کاربران افزوده است؛ از طرفی دیگر ظرفشویی های خوش قیمت سامسونگ و مدل های جدید ال جی را داریم که این ها تازه ترین ظرفشویی های بازار را شامل می شوند. در این بخش از برگ و باد ما لیست ماشین ظرفشویی ها را به همراه برند و ظرفیتشان در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید در میان این موج بزرگ تکنولوژی مناسب ترین دستگاه را برای خودتان انتخاب کنید بدون اینکه بیشترین فشار اقتصادی را تحمل کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *