وبلاگ, آموزش

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی و اسنوا

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی و اسنوا

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی ویژگی است که امروزه در برندهای مختلف ماشین های لباسشویی سامسونگ؛ ال جی؛ اسنوا و غیره شاهده هستیم. اگر جزو افرادی هستید که کنجکاو هستید در مورد این قابلیت اطلاعات بیشتری بدست آورید؛ کافیست که ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی سامسونگ

طیف جدیدی از ماشین های لباسشویی سامسونگ انقالابی در مورد شستن لباس های ایجاد کرده اند. به لطف قابلیت Samsung AddWash شما می توانید در حالی که چرخه شستشوی دستگاه شروع شده است لباس های خود را به آن اضافه کنید. این بدان معناست که شما فرصتی برای اضافه کردن لباس های فراموش شده را پیدا کرده اید.

در ماشین های لباسشویی سامسونگ معمولا یک درب کوچک به دستگاه اضافه شده است و این نشان می دهد که مهم نیست دستگاه در چه مرحله ای از شستشو قرار دارد؛ می توانید آیتم های دیگر را به آن اضافه کنید. وقتی لباس هایی ظریفی دارید که فقط به شستشوی نهایی چرخه شستشوی طبیعی نیاز دارند می توانید آنها را به دستگاه خود اضافه کنید.

قابلیت اضافه کردن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ

حتی اگر فکر می کنید که می بایست لباس بیشتری را در داخل ماشین لباسشویی قرار می دادید می توانید لباس ها را به آن اضافه کنید و یک بار متعادل را ایجاد کنید. برخی از دستگاه های AddWash سامسونگ دارای قابلیت وای فای هستند و شما می توانید از طریق دستگاه اندروید و آیفون خود لباسشویی خود را کنترل کنید. به این معنا که می توانید بلافاصله دستگاه را روشن یا متوقف کنید؛ زمان باقی مانده را نظارت کنید و حتی هشدارهایی را بعد از اتمام چرخه شستشو دریافت کنید.

همچنین این ماشین های لباسشویی سامسونگ از موتور دیجیتال اینوتر استفاده می کنند که به بهره وری انرژی بهتر؛ کاهش سطح سر و صدا و عملکرد عالی کمک می کنند. همچنین این مجموعه شامل قابلیت SuperSpeed هستند که در کمتر از یک ساعت با استفاده از جت های آب شستشو؛ شستشوی طبیعی را انجام می دهند تا مواد شوینده سریعتر از شستشوی معمولی از روی لباس ها پاک شوند.

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی ال جی

قابلیت اضافه کردن لباس تنها به ماشین لباسشویی سامسونگ محدود نمی شود. شما می توانید این قابلیت را با نام Add Item در ماشین های لباسشویی ال جی پیدا کنید. برخلاف ماشین های سامسونگ؛ در دستگاه های ال جی شما درب کوچکی را مشاهده نخواهید کرد. برای استفاده از ادد آیتم کافیست که زمانی که LED روشن است؛ دکمه  Add Item را فشار دهید و لباس های را اضافه یا کم کنید و بعد دکمه Start را فشار دهید.

قابلیت اضافه کردن لباس در ماشین لباسشویی ال جی
  • توجه داشته باشید که اگر سطح آب بالا باشد یا دمای آب بالا باشد، درب همچنان قفل خواهد ماند و نمی توانید لباس های خود را اضافه کنید.
  • اگر از یکی از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 استفاده کرده باشید، درب لباسشویی در عرض 3 ثانیه و دز طی فرآیند شستشو باز می شود.

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی اسنوا

قابلیت اضافه کردن ماشین لباس در ماشین های لباسشویی اسنوا Wash in Wash نامیده می شود. دستگاه هایی که از این قابلیت استفاده می کنند دارای یک درب اضافی هستند که به شما این امکان را می دهد تا از طریق درب اضافی، لباس های فراموش شده یا نرم‌کننده را اضافه کنید. بعد از اضافه کردن لباس ها، چرخه شستشو دوباره از سر گرفته خواهد شد.

قابلیت Wash in Wash از اجرای چرخه های اضافی جلوگیری می کند، بنابراین در انرژی، آب و مواد شوینده مصرفی صرفه جویی می کند. به دلیل شستسوی سریعتر شما می توانید با استفاده از ماشین های لباسشویی اسنوا در زمان خود صرفه جویی کنید. حتی لباس هایی که خیلی کثیف نیستند و نیاز به آبکشی ساده ای دارند را از طریق ماشین لباسشویی واش این واش اسنوا به سادگی تمیز کنید بدون اینکه به بافت لباس های شما آسیب برسد.

قابلیت اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی ویژگی است که امروزه در برندهای مختلف ماشین های لباسشویی سامسونگ؛ ال جی؛ اسنوا و غیره شاهده هستیم. اگر جزو افرادی هستید که کنجکاو هستید در مورد این قابلیت اطلاعات بیشتری بدست آورید؛ کافیست که ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید: نکاتی اساسی برای افزایش عمر ماشین لباسشویی

چگونه می توانم از AddWash سامسونگ استفاده کنم؟

ماشین های لباسشویی AddWash سامسونگ دارای دربی هستند که به شما امکان می دهد لباس های شسشته شده فراموش شده را اضافه کنید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید که یک چرخه جداگانه را اجرا کنید. از درب ماشین لباسشویی اددواش استفاده کنید و تمام. این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود.

اگر لباس های ظریفی دارید که فقط می خواهید آنها را آبکشی کنید؛ این موارد را در انتهای چرخه شستشو اضافه کنید. برای ایمنی بیشتر AddWash فقط برنامه شستشویی که از آب 50 درجه سانیتگراد استفاده می کند را به کار می گیرد. برای محافظت از کودکان شما؛ در هنگام فعال بودن قفل کودک درب کوچک اددواش کار نمی کند.

قابلیت اضافه کردن لباس در ماشین لباسشویی اسنوا

برای استفاده از AddWash ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه توقف را فشار دهید تا چرخه شستشو قطع شود.
  • قسمت بالای دریچه AddWash را فشار دهید تا صدای کلیک مانندی را بشنوید.
  • دسته را بکشید تا دریچه باز شود.
  • دریچه AddWash را باز کنید و لباس های شسته شده خود را اضافه کنید.
  • دریچه اددواش را فشار دهید تا زمانی که صدای کلیک مانندی را بشنوید.
  • دوباره دکمه Start را فشار دهید. چرخه شستشو از سر گرفته می شود. 

مرجع: techradar و coolblue

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *