وبلاگ, آموزش

فناوری توربو واش TurboWash ال جی

فناوری توربو واش TurboWash ال جی

برای ششمین سال متوالی است که ال جی به خاطر ماشین لباسشویی های درب از جلو توربو واش TurboWash خود رتبه 1 را دریافت کرده است. به طور طبیعی؛ LG به این موفقیت بسیار افتخار می کند؛ اما ما می خواهیم توضیح دهیم که چگونه فناوری توربو واش TurboWash ال جی باعث شده که ماشین لباسشویی های ال جی به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی تبدیل شود.

فناوری توربو واش TurboWash ال جی چیست؟

LG TurboWash در ماشین لباسشویی های ال جی عملکرد شستشو را با افزایش دمای آب و سرعت دادن به چرخه شستشو انجام می دهد. ماشین های لباسشویی توربو واش ال جی دارای مخزن های بزرگ و چرخه شستشوی فوق العاده سریع و کار آمد هستند که به شما کمک می کنند تا در هر بار بارگیری 20 دقیقه در وقت خود صرفه جویی کنید.

کاهش مصرف آب

باید بدانید که فناوری توربو واش TurboWash ال جی به کاهش 40 درصدی مصرف آب و کاهش مصرف انرژی 15 درصدی کمک می کند و باعث می شود که قبض های برق و آب کمتری داشته باشید. در طول چرخه شستشو؛ ماشین لباسشویی های ال جی که دارای فناوری توربو واش هستند دارای سیستم اسپری جت شستشوی هوشمند هستند که هنگام چرخش وان آب را وادار به نفوذ در الیاف پارچه می کنند.

شستشوی سریع و دقیق

 ظرفیت بیشتر

به نظر می رسد که کاربران همیشه در تلاشند تا لباس های بیشتری را در لباسشویی جای دهند و در یکبار بارگیری تعداد زیادی از لباس های تمیز خود را دریافت کنند. با استفاده از فناوری توربو واش TurboWash ال جی هدف این شرکت طراحی محصولی بوده است که نه تنها بتواند لباس هاش بیشتری را در خود جای دهد، بلکه عملکرد پاک کنندگی خود را حفظ کند. بنابراین طراحان این شرکت به دنبال راه هایی برای افزایش ظرفیت داخلی لباسشویی بودند.

حالا با وحود لباسشویی های توربو واش ال جی می توانید روتختی های بزرگ و یک مجموعه کاملا از ملحفه ها را به صورت یکباره شستشو دهید. در نتیجه در تعداد دفعات کمتری می توانید لباس های تمیز بیشتری داشته باشید.

صرفه جویی در وقت

وقتی که طراحان ال جی متوجه شدند که چگونه می توانند لباس های زیادی را در ماشین لباسشویی قرار دهند؛ برای کمک به صرفه جویی در وقت، توجه خود روی افزایش سرعت چرخه شستشو معطوف کردند.

کاهش مصرف انرژی توسط فناوری Turbo Wash

چرخه شستشوی شریع در لباسشویی چیز جدیدی نیست؛ اما تفاوت آن با فناوری توربو واش TurboWash ال جی این است که می توانید چرخه شستشوی سریع را در بارهای زیاد استفاده کنید؛ برخلاف اکثر چرخه های شستشوی سریع که فقط به شما امکان می دهند همزمان چند تکه لباس کوچک را بشویید. بنابراین در واقع شما با شستن لباس های بیشتر در یک بارگذاری؛ کل روند را تسریع می کنید اما این در حالی است که عملکرد پاک کنندگی کاهش پیدا نمی کند.

فناوری توربو واش TurboWash ال جی همچنین به شما کمک می کند تا در مدت زمان بسیار کمتری لباس های خود را بشویی و در هر بار 20 دقیقه در وقت خود صرفه جویی کنید. تقریبا هر بار 20 دقیقه به زمان از دست رفته تان باز می گردد. با فرض اینکه به طور متوسط یک خانواده 7.5 بار شستشو را در هفته انجام می دهد و در هر بار 20 دقیقه در زمان صرفه جویی می شود تقریبا در دو ماه 1300 ساعت در زمان شما صرفه جویی می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *