لیست قیمت, وبلاگ

لیست قیمت ماشین لباسشویی

لیست قیمت ماشین لباسشویی

با توجه به اینکه خواهان خرید چه نوع لباسشویی باشید، با دامنه گسترده ای از مدل ها و انواع مختلف سر و کار خواهید داشت، که در این بین خطر لباسشویی فیک نیز در کمین است. به همین دلیل پیدا کردن ماشین لباسشویی اورجینال و با قیمت مناسب یکی از دغدغه های اصلی خریداران در حال حاضر است. با توجه به نوسانات قیمت ها و همچنین تقاضای خریداران، ما در برگ و باد لیست قیمت ماشین لباسشویی را در زیر تهیه کرده ایم، تا شما کاربران عزیز از قیمت حال حاضر لباسشویی های اروجینال آگاهی داشته باشید.

فلسفه پیشرفت تکنولوژی چیزی به جز آسایش نیست! اکنون که این پیشرفت به داخلی ترین بخش خانه ی ما یعنی آشپزخانه راه پیدا کرده ما هم با آغوش باز به استقبالش می رویم. ماشین لباسشویی بخش عظیمی از پیشروی صنعت است که کمک بزرگی به بشریت کرده است. لیست قیمت ماشین لباسشویی به ما کمک می کند با توجه به نیازمان بتوانیم محصولی متناسب در برگ و باد انتخاب و خریداری نماییم.

شرکت ال جی یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین لباسشویی در جهان است، که همواره با ابتکار عمل و خلق ارزش های جدید به آسان تر کردن کار منازل کاربران کمک کرده است. از ویژگی محبوب ماشین لباسشویی های ال جی می توان به طراحی با کیفیت و ظاهر زیبای آن ها، عملکرد شستشوی عالی و همچنین قابلیت های مختلف شستشو اشاره کرد. در صورتی که به دنبال خرید لباسشویی ال جی هستید، در لیست پایین می توانید قیمت لباسشویی های ال جی موجود در بازار را مشاهده کنید.

قیمت ماشین لباسشویی ال جی

مدل ظرفیترنگقیمت
ماشین لباسشویی ال جی R59KGسفید22.900.000
ماشین لباسشویی ال جی V1212/8KG سیلور34،000،000
ماشین لباسشویی ال جی V39KGسیلور18،900،000
ماشین لباسشویی ال جی V39KGسفید18،800،000
لیست قیمت ماشین لباسشویی ال جی
مدل ظرفیترنگقیمت
ماشین لباسشویی ال جی 2J37KGسفید13،300،000
ماشین لباسشویی ال جی V59KGسیلور19،000،000
ماشین لباسشویی ال جی V510.5سفید20،500،000
ماشین لباسشویی ال جی V910.5/7سیلور29،700،000
ماشین لباسشویی ال جی J69KGسفید18،900،000
لیست قیمت ماشین لباسشویی ال جی

لیست قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

نگاهی به دوروبرتان بیندازید، چه تعداد گوشی سامسونگ، گجت های هوشمند و یا تلویزیون در اطرافتان می بینید که محصول سامسونگ هستند؟ بدون شک در هر خانه یا محیط کاری لوگوی این شرکت بر روی دستگاه های هوشمند خودنمایی می کند و این نشان از محبوبیت و اعتبار این برند در بین ما دارد. اینکه نمی توان منکر کیفیت عالی محصولات سامسونگ شد یک چیز است و اینکه این شرکت به عنوان یک دستیار در هر منزل کاربرد دارد یک چیز دیگر است.

ماشین لباسشویی ها عضوی از این خانواده پرجمعیت هستند که می توان گفت تصور خانه ای بدون لباسشویی تقریبا غیر ممکن است. ماشین لباسشویی های پیشرفته سامسونگ دارای قابلیت Add Wash و همچنین شستشوی سریع هستند، که مناسب برای افرادی می باشند، که مشغله زیادی دارند و فرصت را غنیمت می شمارند. در لیست پیش رو ماشین لباسشویی های سامسونگ موجود در بازار را مشاهده می کنید، که مدل های مختلف را در خود جای داده است.

ماشین لباسشویی جزو دستگاه هایی نیست که هر ساله تعویض می شود پس سازندگان این محصول با شعار کیفیت بالا و عملکرد عالی به استقبال آن می روند. در حال حاضر برندهای سامسونگ، ال جی و بوش بهترین لباسشویی های بازار را ازآن خود کرده اند.

پیشنهاد می کنیم، برای انتخاب لباسشویی با کیفیت و همچنین متناسب با نیازهای تان از مشاوره و راهنمایی خرید لباسشویی با کارشناسان ما در برگ و باد استفاده کنید.

مدل ظرفیترنگ
ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T9KGسفید / سیلور
ماشین لباسشویی سامسونگ WD80T8KGسفید / سیلور
ماشین لباسشویی سامسونگ 52108KGسفید / سیلور
ماشین لباسشویی سامسونگ 52109KGسفید / سیلور
ماشین لباسشویی سامسونگ 52139KGسفید / سیلور
ماشین لباسشویی سامسونگ 52138KGسفید / سیلور
لیست قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

قیمت ماشین لباسشویی بوش

اینکه به یک برند تولید کننده لوازم خانگی اعتماد داشته باشیم خیلی مهم است؛ بوش در سال 2020 به عنوان قابل اعتماد ترین شرکت سازنده محصولات خانگی در سراسر جهان شناخته شد و برای ماشین لباسشویی هایش یک شعار دارد: “تمیزی بیشتر لباس ها و خشک بودن کف آشپزخانه” که هر دو از مهمترین اهداف خرید هر لباسشویی به شمار می آیند. بوش این را میداند که خرید ماشین لباسشویی جزو خریدهایی است که چندین سال باید روی کیفیت و عمر آن حساب کرد پس معمولا کیفیت بالای بدنه و ساخت را جزو اولین معیارهایش قرار میدهد؛ همچنین این شرکت 40 درصد از فعالیت هایش را به کاهش مصرف انرژی در این دستگاه ها متمرکز ساخته است. اکنون در ادامه لیستی از پرفروش ترین و محبوب ترین لباسشویی های این شرکت را برای شما آماده کرده ایم:

مدل ظرفیترنگ
ماشین لباسشویی بوش 28MX0ME9KGسیلور
ماشین لباسشویی بوش 325H0GC9KGسفید
ماشین لباسشویی بوش 32E9010KGاینوکس
ماشین لباسشویی بوش 3256XGC9KGسفید
ماشین لباسشویی بوش 325609KGسیلور
لیست قیمت ماشین لباسشویی بوش

جمع‌بندی

ماشین لباسشویی حرکتی تحول آفرین در زمینه خانه داری بود که هنوز هم ردپای آن را در تمام خانه ها مشاهده می کنیم. اگر یک هفته ماشین لباسشویی شما خراب شود جه می کنید؟ بدون شک در اولین فرصت به فکر تعمیر یا تعویض آن خواهید بود جونکه خانه داری بدون لباسشویی کار بسیار دشواری است. پس در کنار قیمت ماشین لباسشویی، به کیفیت و دوام آن نیز توجه داشته باشید. ما در برگ و باد لیستی قیمت پرفروش ترین و جدیدترین ماشین لباسشویی ها را در اختیار شما قرار داده ایم با این حال می توانید ضمن تماس با کارشناسان ما، مشاوره لازم را در خرید این محصول دریافت نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *