نقد و بررسی, راهنمای خرید, راهنمای خرید تلویزیون, مقایسه, مقایسه تلویزیون, نقد و بررسی تلویزیون, وبلاگ

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2022 – 2023 موجود در بازار

بهترین تلویزیون های ال جی: با معرفی برگی دیگر از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2022 – 2021 بازگشتیم! همگام با پیشرفت جوامع و گسترش مدل های مختلف تلویزیون، کاربران هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی می شوند و معمولا نمی توانند تشخیص دهند کدام یک برای آن ها بهترین است. قبل از اینکه در چاه بلاتکلیفی بیفتید، اجازه دهید دست شما را بگیریم و در مسیر رسیدن به بهترین تلویزیون هدایت کنیم.

ال جی یکی از برندهایی است که از گذشته تاکنون در بازار پرتلاطم تلویزیون ها حضور داشته است و اکنون قطب برتر این مثلث خوش شانس است. بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی هر ساله انگیزه ای نو در دل طرفدارانشان ایجاد می کنند.

با توجه به این که ال جی هر ساله بهترین تلویزیون های خود را ارائه می دهد، کاربران نیز خود را آماده می کنند تا مدل متناسب با نیازشان را در این میان پیدا کنند. این شرکت هر ساله مجموعه ای از تلویزیون های OLED، نانوسل و مدل های فورکی مقرون بصرفه را وارد بازار می کند تا کاربرانش از هر طبقه اجتماعی توانایی تهیه یک تلویزیون با امکانات و کیفیت تصویر عالی را داشته باشند. اگر مطمئن نیستید که کدام مدل از جدیدترین مجموعه های ال جی را انتخاب کنید، ما همه آنچه را که نیاز دارید در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. تیم تحقیقاتی ما بهترین تلویزیون ال جی که امسال و سال گذشته به بازار عرضه شد را آزمایش کرده است و با مقایسه آن ها با هم توانستیم بفهمیم بهترین تلویویزیون برای شما کدام است.

بهترین تلویزیون های ال جی موجود در بازار

بهترین تلویزیون ها کیفیت تصویر عالی، صدای واضح و برنامه های مختلفی را ارائه می دهند. امروزه تلویزیون های هوشمند 4K و 8K دارای تعداد زیادی برنامه هستند و با قیمت های مقرون بصرفه متناسب با بودجه شما ارائه می شوند. ما هر تلویزیون را آزمایش می کنیم، کیفیت تصویر، میزان دقت رنگ و روشنایی را اندازه گیری می کنیم تا به طور عینی ببینیم کدام مجموعه برای این شاخص های اصلی بهترین هستند. همچنین با قراردادن تلویزیون ها در کنار هم و مقایسه نحوه ی پخش فیلم و میزان صدا که نقاط قوت و ضعف هر نمایشگر را برجسته می کند، طیف وسیعی از محتواها را در چندین منبع مشاهده می کنیم. با استفاده از این اطلاعات می توانیم به شما بگوییم که کدام تلویزیون ها از نظر ظاهری و صوتی بهترین عملکرد را دارند و بهترین تجربه مشاهده را ارائه می دهند. در آخر ما عملکرد و برنامه های هوشمند هر تلویزیون را از طراحی کنترل از راه دور گرفته تا تعامل صوتی ارزیابی می کنیم.

گر قصد دارید یکی از مدل های ال جی را خریداری نمایید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. در ادامه ما لیستی از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2022 و پس از آن 2021 را برای شما گردآوری کرده ایم تا به شما در یافتن یک تلویزیون عالی کمک کنیم.

سوالی که پیش می آید این است که با وجود بسیاری از مارک های برجسته تلویزیون، چرا باید ال جی را نسبت به بقیه انتخاب کنید؟ اولا ال جی به عنوان تامین کننده عمده پنل های اولد برای رقبای خود مانند پاناسونیک،‌ سونی و هایسنس توانسته است به سازنده اصلی تلویزیون های اولد امروزی تبدیل شود. مجموعه های اولد ال جی نسبت به برخی رقبا دارای کنتراست بیشتری برای نمایش رنگ های تیره هستند. هرچند که این تفاوت بسیار کم است اما آنچه واقعا ال جی را برجسته می کند این است که ارزان‌ترین مدل های OLED موجود در بازار را ارائه می دهد. تلویزیون های با این تکنولوژی قادر به دستیابی به سطوح عمیق‌تر رنگ های تیره و کنترل دقیق نور خواهند بود. در آخر شمایید که انتخاب می کنید کدام برند بیشتر مطابق نیازها و خواسته های شماست. 

چگونه بهترین تلویزیون را انتخاب کنم؟

اگر می خواهید تلویزیون مناسب خود را پیدا کنید، عوامل مختلفی از اندازه و وضوح صفحه نمایش گرفته تا ویژگی های هوشمند و درگاه های ارتباطی را باید در نظر بگیرید. ما برای اکثر خانه ها توصیه می کنیم که مدل های 55 و 65 اینچی با وضوح فورکی را انتخاب کنند؛ همچنین طرفدار پر و پا قرص تلویزیون های هوشمند هستیم که به شما امکان می دهد به همه ی برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

تلویزیون نانوسل ال جی

لازم است که یک تلویزیون عملکرد خوبی در زمینه های اصلی مانند کیفیت صدا و تصویر ارائه دهد، بنابراین برای دیدن نکات برجسته هر مدل بر روی لینک آن در جدول پایین کلیک کنید تا از جزئیات تلویزیون اطلاعات بیشتری به دست آورید و انتخاب ایده آل تری داشته باشید. در آخر این انتخاب به نیازهای شما بستگی دارد اگر می خواهید برای پشتیبانی از امکانات مختلف تصویر و تعداد پورت های ارتباطی متنوع تر هزینه بیشتری پرداخت کنید، می توانید مدل مورد نظر خود را بیابید.

بیشتر بخوانید:
انواع سیستم عامل در تلویزیون

بهترین تلویزیون های سال کدامند؟

اخیرا بازار تلویزیون چه از نظر فناوری چه از نظر قیمت بسیار تغییر کرده است. مدل هایی با فناوری اولد، نانوسل و LED که با وضوح فوق‌العاده هر تصویری را به نمایش در می آورند. اما کدام یک را باید خرید؟ در پایین بهترین تلویزیون ها با این سه فناوری را برای شما قرار داده ایم.

بهترین تلویزیون ال جی

تلویزیون اولد، نجات بخش تصویر

راز کیفیت بالای تصویر، فناوری به کار رفته در نمایشگر است. یک تلویزیون اولد دارای پیکسل هایی است که می تواند خود به خود روشن شود و کنتراست بی نهایت و مشکی مطلق را به نمایش بگذارد. فناوری OLED به معنی دیودی است که به طور ارگانیک نور ساطع می کند. تلویزیون های اولد می توانند درخشندگی هر کدام از پیکسل ها را به صورت جداگانه تنظیم کنند. هنگامی که جریان الکتریکی از میان پیکسل ها عبور می کند نور خود را منتشر می کند. از آن جا که پیکسل ها خودشان نور تولید می کنند زمانی که باید سیاه باشد به طور کامل خاموش می شوند. تلویزیون های اولد، به لطف نمایش رنگ های تیره و یک دست در اتاق های تاریک عملکرد فوق‌العاده ای را ارائه می دهند. این امر منجر به یکنواختی رنگ سیاه بدون نیاز به ویژگی های Local Dimming می شود. به این ترتیب شما می توانید رنگ هایی غنی، ریزترین جزئیات و بافت های عمیق را در هر صحنه مشاهده کنید.

مدل تلویزیوننوع پنلگیمینگ
تلویزیون ال جی C2OLED✔️
تلویزیون ال جی B2OLED✔️
تلویزیون ال جی G2OLED✔️
تلویزیون ال جی Z2OLED✔️
تلویزیون ال جی CSOLED✔️
تلویزیون های ال جی اولد 2022

پنل شگفت انگیز OLED evo

ال جی بار دیگر در صنعت نمایش تلویزیون های اولد طوفان به پا کرده است. این پنل که از تکنولوژی های نو ظهور ال جی در سال جدید می باشد از یک لایه روشن تشکیل شده تا با تابش خیره کننده، تصویر تلویزیون های اولد را بهبود بدهد. اگر بخواهیم با عدد و ارقام بیان کنیم باید بگوییم که پنل evo در تلویزیون ال جی G2 به مقدار 20 درصد روشنایی را افزایش می دهد. تلویزیون هایی که از این پنل استفاده می کنند در حال حاضر می توان به G2 در این سال و G1 در سال 2021 اشاره کرد.

پنل OLED EVO در تلویزیون ال جی

اما می رسیم به بحث قیمت که ممکن است قیمت این اولدهای گران برای بسیاری از کاربران قابل هضم نباشد به همین دلیل این برند کره ای در خانواده اولدها مدل های اقتصادی مانند تلویزیون ال جی A2 را تولید کرده که پایین ترین قیمت را در میان OLED ها دارد؛ در اینجا این نکته را به خاطر داشته باشید که A2 گیمینگ نیست پس اگر یک اولد اقتصادی گیمینگ مد نظر شماست می توانید سری به مشخصات تلویزیون B2 در همین سال بزنید.

مدل تلویزیوننوع پنلگیمینگ
تلویزیون ال جی 77Z3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 88Z3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 77M3WOLED✔️
تلویزیون ال جی 55G3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 65G3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 77G3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 83G3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 55C3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 65C3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 77C3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 83C3OLED Evo✔️
تلویزیون ال جی 55B3OLED✔️
تلویزیون ال جی 55A3OLED
تلویزیون های ال جی اولد 2023

نانوسل در بهترین تلویزیون های ال جی 2022

اگر جزء افرادی هستید که به تلویزیون های اولد چندان علاقه ای ندارید، نگران نباشید. ال جی علاوه بر اولد دارای تلویزیون های LCD با فناوری نانوسل می باشد. فناوری نانوسل در سری تلویزیون های Super UHD ال جی با استقبال زیادی مواجه شد. این فناوری مزیت های زیادی دارد، مانند: زاویه دید گسترده، تحمل ضربه و فشار بیشتر و روشنایی زیاد و یکنواخت در تمام زاویه ها. هر چند که روشنایی بالاتر رنگ ها فقط در محیط های روشن مزیت به حساب می آید اما صفحه نانوسل یک سطح کاملا جدید است، که بیش از یک میلیارد رنگ را پشتیبانی می کند. این فناوری از ذرات نانو برای جذب طول موج های نور استفاده می کند و خلوص رنگ های قرمز و سبز نمایش داده شده در صفحه را افزایش می دهد. با توجه به این که ال جی این فناوری را بر پایه پنل IPS توسعه داده است، رنگ های دقیق و واضح تری را در زاویه دید وسیع ارائه می دهد. در ادامه بهترین مدل های نانوسل موجود در بازار را معرفی می کنیم.

مدل تلویزیونسال ساختفناوری صفحه
تلویزیون ال جی NANO752021-2022نانوسل
تلویزیون ال جی NANO772022نانوسل
تلویزیون ال جی NANO792022نانوسل
تلویزیون ال جی NANO842022نانوسل
تلویزیون ال جی NANO902021-2022نانوسل
تلویزیون های نانوسل ال جی

پس از اولد می رسیم به نانوسل ها که دنیای رنگی و زیبایی برای تلویزیون ها پدید آوردند و در سری های مختلف 7، 8 و 9 روانه بازار شده اند. تلویزیون ال جی NANO84 جزو مدل های پایه وسط زیبا می باشد که در سال 2022 مختص فیلمبازها و عاشقان سینما طراحی شده است؛ این تلویزیون را می توانید با پایین ترین قیمت از برگ و باد خریداری کنید.

QNED چیست؟

با توجه به تمام موفقیت هایی که ال جی در سال های اخیر با اولد و نانوسل کسب کرده است امسال نیز در پی آن ها از تلویزیون های QNED رونمایی کرد که در اصل بر پایه MINILED هایی بسیار ریز بنا شده اند تا بیشتر از تلویزیون های معمولی نور و روشنایی تولید کنند.

مقاله مرتبط:
راهنمای خرید تلویزیون ایده آل

ال جی درباره این مدل های کیوند می گوید: نور پس زمینه جدیدترین تلویزیون کیوندش دارای 30000 ال ای دی کوچک است که این می تواند حداکثر روشنایی 1000000:1 نیت را تولید کند.

تلویزیون کیوند ال جی
مدل تلویزیونفناوری صفحهگیمینگ
تلویزیون ال جی QNED80QNED✔️
تلویزیون ال جی QNED85MiniLED✔️
تلویزیون ال جی QNED90MiniLED✔️
تلویزیون ال جی QNED91MiniLED✔️
تلویزیون ال جی QNED95MiniLED✔️
تلویزیون ال جی QNED99MiniLED✔️
بهترین تلویزیون های ال جی کیوند

برای خرید تلویزیون کیوند نیازی نیست به اندازه اولدهای گران‌قیمت هزینه کنید؛ یک مدل کیوند ترکیبی از نانوسل و ذرات کوانتوم است که درخشان ترین رنگ ها را روی صفحه به نمایش می گذارد. تلویزیون ال جی QNED95 یکی از کیوندهای بالارده است با بکلایت مینی ال ای دی و رفرش ریت 120 هرتز که انتخاب ایده آلی برای گیمرهای حرفه ای نیز می باشد.

در گذشته ال جی حکمرانی بازار گوشی های هوشمند را بر عهده داشت اما اکنون پرفروش ترین برند در دنیای تلویزیون ها است. این شرکت می گوید هر آنچه از یک تلویزیون می خواهید را در مدل های جدید گرد آوری کرده ایم.

جمع‌بندی

در نهایت ما اکثر مدل های جدید موجود در بازار را آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم. این تلویزیون ها بهترین گزینه های موجود هستند که اکنون در دسترس می باشند پس شما می توانید هرکدام را که به خواسته های شما بیشتر نزدیک می باشد را از فروشگاه ما (برگ و باد) تهیه کنید. ما کیفیت هرکدام از محصولاتمان را تضمین می کنیم تا شما بتوانید با خیالی راحت از خرید خود اطمینان داشته باشید. اگر اخیرا مدل دیگری را از برند دیگری خریداری کرده اید و آن را در این لیست نمی بینید به این معنی نیست که تلویزیون بی کیفیتی را خریده اید. در نظر داشته باشید که مدل های با کیفیتی به بازار عرضه شده اند اما متأسفانه لیست بهترین تلویزیون ها گسترده نیست. با این اوصاف ما همیشه در برگ و باد مقالات خود را بروز می کنیم تا مدل های بیشتری را به این لیست اضافه نماییم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *