نقد و بررسی, راهنمای خرید, وبلاگ

بهترین و پرفروش ترین سیستم صوتی های موجود در بازار

بهترین و پرفروش ترین سیستم صوتی های موجود در بازار

اگر از کاربرانی هستید که کیفیت صدا برایتان مهم است بدون شک نیاز به خرید سیستم صوتی پیدا خواهید کرد! سیستم صوتی ها مجموعه ای از انواع وسایل صوتی هستند که در راستای تقویت کیفیت و افزایش صدای دستگاه های دیگر از آن ها استفاده می شود و به دو دسته خانگی و سیستم صوتی ماشین نقسیم می شوند. داشتن یک سیستم صوتی مناسب، حسی خاص و جدید را از گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم برایتان به ارمغان می آورد. سیستم صوتی ها علاوه بر افزایش تن صدا، باعث افزایش کیفیت صدا نیز می شوند تا صدایی بلند و باکیفیت را تولید کنند. از این وسایل کاربردی می توانید بر اساس نوع و خروجی صدایشان، در منزل، انواع مهمانی و مراسمات و سالن ها استفاده کنید.

همگام با پیشرفت تکنولوژی، تا آمدیم از زیباتر و کم ضخامت تر شدن تلویزیون ها لذت ببریم، افت صدایشان کشتی رویاهایمان را به گِل نشاند. سیستم صوتی ها شروعی دوباره بودند تا از کنار هم بودنمان با صدایی فراگیر و شگفت انگیز لذت ببریم. با برگ و باد همراه باشید تا تنوعی از این محصول را در اختیارتان قرار دهد.

سیستم صوتی ها در انواع مختلفی تولید می شوند و استفاده های متنوعی دارند. به جرات می توان گفت دو کمپانی بزرگ سونی و ال جی بهترین سیستم صوتی های دنیا را تولید می کنند و از پیشگامان این عرصه محسوب می شوند. برندهای ال جی و سونی سیستم صوتی های منحصربفرد خود را تولید می کنند که مشابه آن را در هیچ برند دیگری نمی یابید. در این مقاله به بررسی بهترین سیستم صوتی های جدید از مدل های SHAKE سونی، XBOOM ال جی و ساندبارهای سامسونگ پرداخته ایم. با ادامه ی بحث همراه باشید تا بهترین و پرفروش ترین سیستم صوتی های موجود در بازار از این دو برند بی نظیر را بهتر بشناسید.

پرفروش ترین سیستم صوتی های سونی

با نگاهی سطحی به تلویزیون های تازه تولید شده می بینیم که ضخامت بدنه آن ها به قدری ناچیز است که نمی توان اسپیکرهای قدرتمند و بزرگ را در آن جای داد پس چاره چیست؟ ظاهرا سیستم صوتی ها می توانند از پس این مشکل بربیایند. برندهای زیادی اکنون در رده محصولاتشان سیستم صوتی های خانگی را نیز جای داده اند که یکی از آن ها سونی می باشد. سونی یکی از غول های تکنولوژی جهان است که بهترین سیستم صوتی را تولید می کند. در این بخش به بررسی پرفروش ترین سیستم صوتی ها از این برند معتبر می پردازیم. اغلب سیستم صوتی های سونی از نوع شیک (SHAKE) هستند و ظاهر و امکاناتی مشابه دارند. به طور انحصاری به سیستم صوتی های یکپارچه ی سونی، شیک گفته می شود. شیک ها با قدرت صدای عالی و اندازه ی مناسبی که دارند، بلندگوهای بزرگ با صدای گوش خراش را از رده خارج کرده اند. در سال 2022 سونی شیک هایی بی نظیر را به بازار عرضه کرده که بهترین و خوش فروش ترین آن ها را گرد هم آورده ایم. شیک ها با ظاهر زیبا و امکانات عالی که دارند محبوبیتی بی نظیر در میان علاقمندان به خرید سیستم صوتی ها کسب کرده اند.

مدل سیستم صوتیتوان صوتی
سیستم صوتی سونی V43D720W
سیستم صوتی سونی V83D1850W
سیستم صوتی سونی V73D1440W
سیستم صوتی سونی V90D2400W
سیستم صوتی سونی X70D2400W
سیستم صوتی سونی X301800W
سیستم صوتی سونی SHAKE X10 1200W
قیمت سیستم صوتی سونی

سونی در میانه تولید این سیستم صوتی های قدرتمند از تعدادی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل نیز رونمایی کرده است که نه تنها استفاده از آن ها در هر مکان راحت است بلکه بسیاری از آن ها با بدنه ذای ضد آب طراحی شده اند و قدرت بالایی در تولید و پخش صدای بی نقص خواهند داشت. جدیدترین و پرفروش ترین اسپیکرهای سونی شامل موارد زیر می باشند:

🎵 اسپیکر سونی XP700 بلوتوثی

🎵 اسپیکر سونی XP500 بلوتوثی

🎵 اسپیکر سونی XE300 بلوتوثی

🎵 اسپیکر سونی XG300 بلوتوثی

معرفی جدیدترین ساندبارهای سونی

سیستم صوتی های سونی در انواع مختلفی تولید می شوند که یکی از آن ها ساندبار است. همانطور که در بالا اشاره شد سیستم صوتی های شیک (SHAKE) منحصرا به سونی و سیستم صوتی های ایکس بوم (XBOOM) منحصرا به ال جی تعلق دارند. برخلاف این دو، سیستم صوتی های مدل ساندبار منحصر به برند خاصی نیستند و هردوی این کمپانی ها ساندبارهایی بسیار با کیفیت تولید می کنند. ساندبارها نوعی از سیستم صوتی هستند که اغلب طوری طراحی شده اند تا در کنار تلویزیون ها قابلیت قرار گیری داشته باشند و برای تقویت و افزایش میزان صدا مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از خریداران تلویزیون، منزلی بزرگی دارند و صدای سیستم صوتی تلویزیون قادر به پوشش تمام فضای محیط نخواهد بود. در این موارد می توان از ساندبار استفاده کرد. شرکت های زیادی در زمینه تولید سیستم تقویت صوتی فعالیت دارند. یکی از نام آورترین این شرکت ها سونی و ال جی هستند که طرفداران زیادی از سراسر دنیا را مجذوب خود نموده اند. در واقع ساندبار های این دو برند در لیست بهترین و پرفروش ترین سیستم صوتی های موجود در بازار 2021 قرار می گیرند. در ادامه به معرفی ساندبارهای بی نظیر سونی پرداخته ایم.

جدیدترین سیستم صوتی های ال جی

ال جی از بزرگ‌ترین کمپانی های جهان در زمینه ی تولید لوازم برقی و هوشمند است. این کمپانی سیستم صوتی هایی بسیار با کیفیت تولید کرده که تا به امروز در لیست بهترین ها قرار گرفته اند. همانطور که انتظار می رفت سیستم صوتی های جدید ال جی در لیست پرفروش ترین و بهترین سیستم صوتی های موجود در بازار جای گرفتند. سیستم صوتی های ال جی که برای کمک به صدای تلویزیون ها ارائه می شوند در دسته های زیر قرار می گیرند:

  1. سیستم صوتی سینما خانگی
  2. سیستم صوتی ایکس بوم
  3. ساندبار
  4. اسپیکر قابل حمل (بلوتوثی و شارژی)
مدل سیستم صوتیتوان صوتی
سیستم صوتی ال جی RNC92000 وات
سیستم صوتی ال جی RNC7500 وات
سیستم صوتی ال جی RNC5350 وات
سیستم صوتی ال جی ON7500 وات
سیستم صوتی ال جی ON92000 وات
سیستم صوتی ال جی ON5350 وات
سیستم صوتی ال جی CL882900 وات
سیستم صوتی ساندتاور ال جی 6871250 وات
سیستم صوتی ال جی CK995000 وات
قیمت سیستم صوتی ال جی

صدای حرفه ای با ایکس بوم

در این بخش ابتدا به بررسی سیستم صوتی های مدل ایکس بوم (XBOOM) ال جی می پردازیم. ایکس بوم ها، سیستم صوتی مناسب برای مکان های عمومی، باشگاه ها، مراسم و مهمانی ها هستند چونکه هم عملکرد بدون سیم دارند و هم قدرت صدای فوق‌العاده ای را به نمایش می گذارند؛ همچنین این سیستم صوتی ها با قابلیت اتصال به تلویزیون، می توانند گزینه ای عالی برای افزایش صدای تلویزیون هایی باشند که توان صوتی کمی دارند. ظاهر منحصربفرد و شیک XBOOM محبوبیت آن را در میان کاربران دوچندان کرده است.

ممکن است با خود بگویید XBOOM ها چه تفاوتی با بقیه سیستم صوتی های قدیمی دارند و چگونه آن را از سایر مدل ها متمایز کنیم؟ در واقع ال جی سیستم صوتی های جدیدش را با این عنوان مزین کرده و از حق نگذریم مقداری قابلیت تازه نیز به آن ها اضافه کرده که این نشان می دهد تنها به صدا بسنده نکرده است. جدیدترین امکانات یک ایکس بوم می تواند در موارد زیر خلاصه شود:

1- ایکس بوم ها قابلیت نصب اپلیکیشن دارند پس یعنی می توانید توسط گوشی موبایلتان آن ها را کنترل و مدیریت کنید.

2- کارائوکه جذاب! قابلیتی که شما را خواننده می کند و اجازه می دهد همگام با موسیقی بی کلام آواز بخوانید. کارائوکه پایه ثابت تمام ایکس بوم های ال جی است.

3- نورپردازی یا رقص نور؛ تنها صدا نیست که شما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه جلوه های نور رنگارنگ در ایکس بوم ها نیز شما را به وجد می آورند.

4- اتصال بلوتوث را می توان نقطه عطف ایکس بوم های ال جی به شمار آورد؛ همانطور که میدانید ال جی سیستم صوتی هایش را با اتثال بی سیم مجهز می سازد یعنی مانند قدیم ها نیاز به سیم و کابل کشی های نامرتب در اطراف تلویزیون و سیستم صوتی ندارید پس اکنون می توانید ایکس بوم را هم به تلویزیون و هم به گوشی به صورت بی سیم وصل کنید.

5- اتصال همزمان چندین گوشی به ایکس بوم قابلیت جدیدی است که دست کاربران را باز می گذارد تا بتوانند همزمان آهنگ هایشان را از چندین گوشی پخش کنند.

اسپیکر بلوتوثی ال جی

ال جی پا به پای سیستم صوتی های ایکس بوم و های فای تعدادی اسپیکر قابل حمل نیز روانه بازار کرده است که نه به اندازه اسپیکرهای سونی اما توان پخش صدای خوبی دارند. این اسپیکرها معمولا اندازه کوچک و استانداردی دارند و به راحتی قابل حمل هستند یعنی می توان گفت برتری این نوع سیستم های صوتی به نسبت دیگر مدل ها در قابل حمل بودن آنهاست. ال جی اسپیکرها را به صورت بلوتوثی و شارژی تولید می کند یعنی توسط یک باتری نیروی برق را ذخیره می کنند و در هنگام استفاده از این منبع به عنوان نیروی شارژ استفاده می کنند. اسپیکرهای ال جی همچنین با پشتیبانی از بلوتوث می توانند در ارتباطی با دیگر دستگاه های دیجیتال محتوای صوتی را دریافت و پخش نمایند.

محبوب ترین ساندبارهای ال جی

ساندبارها را می توان جایگزین خوبی برای سیستم صوتی ها دانست. ما در این بخش تنها به مزیت های سیستم صوتی پرداختیم اما وقت آن رسیده کمی هم از آن ها عیب جویی کنیم: یک سیستم صوتی ال جی یا هر کدام از برندهای دیگر ممکن است قیمت بالایی داشته باشد و این در توان هر کاربری نیست! پس اگر به مغازه لوازم خانگی سر زدید و با قیمت نجومی این دستگاه ها مواجه شدید سورپرایز نشوید. اکنون بریا دلجویی از کاربران، شرکت های سازنده ساندبارها را تولید کرده اند که شامل دو یا چند عدد اسپیکر، ساب ووفر و دستگاه اصلی می باشد. ساندبارهای ال جی می توانند شانه به شانه تلویزیون شما خدمت کنند و صدای چند بعدی و همه‌جانبه را در فضا پخش کنند. قیمت مناسب دلیل اصلی خرید یک سیستم ساندبار است.

در بخش دیگری از این معرفی نامه، ال جی ساندتاورها را رونمایی کرده که جایگزین سینما خانگی شده اند در واقع یک ساندتاور می تواند بدون هیچ سیم و اتصال کابلی، ارتباط تلویزیون را با ساب ووفرهای قدرتمند برقرار سازد، به این دلیل می گوییم قدرتمند چونکه ساندتاورها قدرت پخش صدای بی نظیری دارند و چندین برابر یک سینماخانگی و ساندبار می توانند قدرتمند باشد. در آخرین به روزرسانی ها ال جی از دو ساندتاور یکی DVD و دیگری بلوری رونمایی کرده است.

هر آنچه از سیستم صوتی سامسونگ نمی دانیم!

سامسونگ برخلاف دو برند قبلی، تمرکز زیادی بر روی سیستم صوتی نگذاشته است و اگر به لیست سیستم صوتی های این برند برویم بیشتر از هر چیز حضور ساندبارها را مشاهده می کنیم و این با قدرتمند بودن سیستم صوتی تلویزیون هایش رابطه مستقیم دارد یعنی سامسونگ برای تلویزیون های کیولد و نئوکیولد خودش به ویژه در سال 2022، صدای متعارفی تولید کرده پس نیازی ندیده سیستم صوتی های بسیار قدرتمند تولید کند.

ساندبارهای سامسونگ زیباترین و کاربردی ترین دستگاه های پخش صدا هستند که توسط بلندگوهایی بی سیم صدا را به گوشه گوشه اتاق هدایت می کنند. در ادامه به معرفی انواع ساندبار سامسونگ می پردازیم.

مدل ساندبارتوان صوتی
ساندبار سامسونگ C450300 وات
ساندبار سامسونگ B450300 وات
ساندبار سامسونگ A450300 وات
ساندبار سامسونگ B650430 وات
ساندبار سامسونگ A650430 وات
ساندبار سامسونگ T650340 وات
خرید ساندبار سامسونگ

به گفته سامسونگ، در حال حاضر توازنی بی نقص میان صدای ساندبار و اسپیکرهایش با تصویر تلویزیون در این دستگاه ها برقرار است. این شرکت که در حال حاضر بیشترین تمرکزش را بر روی ساندبار گذاشته توانسته نمره خوبی از آزمایشگاه صدای جهانی بگیرد.

جمع‌بندی

سیستم صوتی هایی که در سال 2022 عرضه شدند نسبت به مدل های سال قبل امکانات بیشتر و تنوع بی نظیری دارند تا گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید. تمامی مدل هایی که به بررسی آن ها پرداختیم جزء پرفروش ترین سیستم صوتی های بازار می باشند. ممکن است شما با دیدن تنوع در این مدل ها کمی سردرگم شوید، پس توصیه می کنیم بدون پیش زمینه ی لازم اقدام به خرید نکنید. یعنی از قبل نوع سیستم صوتی، توان صدا و امکاناتی که از یک سیستم صوتی توقع دارید را در نظر بگیرید، سپس در میان سیستم صوتی های بالا مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. تمامی سیستم صوتی های موجود در برگ و باد به صفحه ی مربوطه لینک داده شده و در صورت نیاز به مشاوره و داشتن هر سوالی می توانید با مشاورین فروش برگ و باد در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “بهترین و پرفروش ترین سیستم صوتی های موجود در بازار

  1. صابر گفت:

    سونی با کیفیت تر از هر محصول

    1. rashidi گفت:

      سلام دوست عزیز…
      بله سونی از هر نظر عالی هست ولی برند های دیگه هم عالی هستند.

    2. حسن گفت:

      سونی‌ وپاناسونیک‌‌بیرقیب

  2. شفیعی گفت:

    سلام تفاوت بارز سونیv90 v83 در چیست واینکه کیفیت صدا مشابه است یا تفاوت کیفیت زیاد است

    1. آرش گفت:

      V83d
      ۱۸۸۰ وات، ۱ ساب ۳۰ سانتی، ۲ میدرنج ۱۰ سانتی، ۲ میدرنج ۸ سانتی، ۴ توییتر، ۴ ماژول نورپردازی ۳۶۰ درجه دوتا چپ و راست و دوتا جلو و عقب، ارتفاع حدود ۱۰۸ سانت، وزن ۲۵ کیلو
      V90d
      ۲۴۰۰ وات، ۲ ساب ۲۵ سانتی، ۲ میدرنج ۱۰ سانتی، ۲ میدرنج ۸ سانتی، ۴ توییتر، ۲ ماژول نورپردازی در چپ و راست، ارتفاع حدود ۱۸۰ سانت، وزن ۵۰ کیلو

      اینا مهمترین تفاوت ها بود، وگرنه تفاوت های دیگه ای هم دارن

  3. محمد گفت:

    صددرصد سونی باکیفیت تر است.ck99 ال جی بااینکه 5000 وات است ولی در مقابل سونی 2400 واتی سونی هیچی به حساب نمیاد فقط عروسک بازیشو درست کردن وگرنه کیفیت نداره

    1. برگ و باد گفت:

      قطعا سونی از هر نظر بهتره ولی ال جی هم چندین ساله روی سیستم صوتی به خوبی کار کرده و سیستم صوتی هاش طرفدارای زیادی دارن و با کیفیت هستن.

  4. محمد گفت:

    سلام پاناسونیک چطوره ؟

    1. bargobad گفت:

      به نسبت قیمتی که داره توی میانرده ها خوبه.

      1. اسماعیل گفت:

        بنظر شما ال جی on9 بهتره یا سونی v43d

        1. bargobad گفت:

          سلام و درود هردو سیستم صوتی عالی هستن اما سیستم صوتی ال جی ON9 بهتر است به دلیل اینکه 1800 وات توان صوتی دارد اما سیستم صوتی سونی V43 توان صوتی 720 وات دارد.

    2. حسن گفت:

      سلام‌پاناسونیک‌‌بیرقیب‌‌کافیه‌امتحانش‌کنی‌

    3. حسن گفت:

      ازالجی‌خیلی‌قویتره

  5. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید v73باV83چه تفاوتی داره بنظر شما

    1. bargobad گفت:

      سلام و درود
      سیستم صوتی سونی v83 دارای توان صوتی 1850 وات هست و سیستم صوتی v73 دارای توان صوتی 1440 وات است. تفاوت اصلی این دو بیشتر سر وات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *