وبلاگ, آموزش

ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون

ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون

به دنبال ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون خود هستید؟ در تصمیم گیری در مورد اینکه لوازم خانگی شما باید به چه رنگی باشند به مشکل بر خورده اید؟ گاهی اوقات ممکن است به نظر برسد که رنگ استیل تنها گزینه ای است که طراحان دکوراسیون داخلی استفاده کرده اند؛ اما در واقع گزینه های زیادی وجود دارد که بسته به موقعیت و دکوراسیون داخلی خود می توانید استفاده کنید. برای کمک به شما ما در ادامه نکاتی را برای ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون داخلی (کابینت؛ کف، نورپردازی و غیره) بیان می کنیم.

اهمیت رنگ استیل، در سِت کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون

رنگ استیل؛ یکی از رنگ های بسیار محبوبی است که در لوازم خانگی های مختلف استفاده می شود. رنگ استیل یک تن رنگ بین رنگ روشن و تیره را فراهم می آورد و در واقع یک گزینه خنثی است که به شما این اطمینان را می دهد که با هر رنگ دیگری سازگاری دارد. اگر شما یکی از شرایط زیر را دارید می توانید از رنگ استیل برای ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون استفاده کنید:

خانه شما فوق‌العاده مدرن است – لوازم خانگی استیل برای یک آشپزخانه مینیمالیستی بهترین گزینه برای دستیابی به یک دکوراسیون زیبا و تمیز است. البته باید توجه داشته باشید که این رنگ لکه های ناشی از اثر انگشت را بیشتر به خود جذب می کند و شما باید برای کمی تمیزکاری بیشتر آماده باشید.

رنگ استیل برای مدرن سازی دکوراسیون

کابینت های آشپزخانه چوبی هستند – شاید فکر کنید که کابینت های سفید براق با لوازم خانگی با رنگ استیل همخوانی دارند؛ اگر دوباره فکر کنید متوجه می شوید که چوب و فلز دارای تضاد رنگ هستند؛ اما این کنتراست و تضاد رنگ باعث می شود که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند؛ دکوراسیون زیبایی را ایجاد کنند. در آشپزخانه ای که کابینت های چوبی زیادی وجود دارد؛ لوازمی که از جنس استیل ضد زنگ یا به رنگ استیل هستند؛ ظاهر زیبایی را ایجاد می کنند.

اگر دکوراسیون سنتی و معاصر را با هم می پسندید – رنگ استیل یکی از محبوبترین رنگ هایی است که می توانید آن را با پالت رنگ سفید؛ خاکستری و چوبی ترکیب کنید. در اینجا غالبا ترکیب کردن رنگ های خنثی و بافت های مختلف مانند ترکیب چوب؛ کابینت سفید و لوازم خانگی استیل می تواند ظاهر زیبایی را ایجاد کند.

اگر به رنگ های خنثی علاقه ندارید – آبی پر رنگ برای افرادی که می خواهند ظاهر دکوراسیون آشپزخانه زیبایی داشته باشند و در عین حال از رنگ های نیمه خنثی استفاده کنند ایده آل است. رنگ استیل مکمل خوبی برای رنگ آبی است.

چه موقع باید رنگ مشکی را برای لوازم خانگی خود انتخاب کنید

مشکی یکی از رنگ های تیره و قابل ملاحظه ای است که به طور همزمان می توان از آن همراه با رنگ های خنثی و رنگ های تیره دیگر استفاده کرد. بسته به این که از این رنگ در چه وسایلی استفاده می کنید می توانید یک دکوراسیون زیبا را خلق کنید. اگر شما یکی از شرایط زیر را دارید می توانید از رنگ مشکی برای ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون استفاده کنید:

رنگ مشکی یا سیاه یکی از رنگ هایی است که می توانید از آن در لوازم آشپزخانه ای که می خواهید در دید دیگران قرار بگیرند استفاده کنید. وقتی که لوازم آشپزخانه مشکی با کابینت های سفید ترکیب می شوند؛ این لوازم بیشتر به چشم می آیند. توجه داشته باشید که استفاده از این رنگ برای آشپزخانه هایی که دارای فضای کمی هستند و کابینت های زیادی ندارند مناسب نمی باشد.

وقتی که کابینت های شما بسیار تیره است – در حالی که وسایل مشکی می توانند در کابینت های سفید بیشتر به چشم بیایند؛ کابینت های چوبی تیره رنگ می توانند ترکیب زیبایی را ایجاد کنند. کابینت های تیره همیشه زیبایی بصری را تا حدی کاهش می دهند؛ اما زمانی که آنها را با لوازم مشکی ترکیب می کنید این مشکل را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت.

ست کردن لوازم آشپزخانه با دکوراسیون مشکی

وقتی رنگ کابینت های شما خاکستری چرک است – کابینت های شما نیازی نیست که حتما مانند لوازمی مشکی که خریداری می کنید به یک نسبت تیره باشند. رنگ سیاه با خاکستری دودی یا خاکستری چرک می تواند تضاد زیبایی را ایجاد کند. می توانید حتی پیشخوان خود را از سنگ تیره انتخاب کنید اما باید مطمئن شوید که در زیر کابینت LED هایی را برای جبران نور جذب شده توسط سطوح مختلف استفاده کرده اید.

وقتی آشپزخانه شما جادار است – اگر آشپزخانه شما بزرگ است و دارای نور کافی است؛ بهترین حرکت؛ خرید لوازم آشپزخانه تیره است، این کار باعث می شود که فضای آشپزخانه خیلی بزرگ به نظر نرسد. با ترکیب رنگ مشکی و استیل می توانید فضای آشپزخانه را صمیمی تر و آرامش بخش تر کنید.

رنگ سفید برای ست کردن رنگ لوازم خانگی با دکوراسیون

سفید نسبت به رنگ استیل کمتر استفاده می شود؛ شاید به این خاطر که یخچال سفید کلاسیک که بسیاری از ما با آن بزرگ شده اید؛ امروزه بسیار معمولی به نظر می رسند. با این حال در برخی شرایط استفاده از رنگ سفید برای لوازم خانگی بهترین گزینه است:

وقتی که رنگ کابینت ها ملایم هستند آشپزخانه ها می توانند روشن باشند بدون اینکه از کابینت های کاملا سفید استفاده کرده باشید. رنگ های خنثی کم رنگ و کمی تیره تر از سفید؛ فضای خوشایندی را ایجاد می کنند و لوازم سفید به تنظیم رنگ های ظریف کمک خواهد کرد.

وقتی سقف آشپزخانه تیره است – استفاده از چوب در سقف می تواند جذابیت یک کلبه را به آن اضافه کند؛ خواه آشپزخانه شما به یک خانه روستایی تعلق داشته باشد یا یک خانه شهری فرقی ندارد. با این حال، یک سقف با رنگ تیره می تواند فضای شما را تا حدی سنگین کند و این جایی است که لوازم خانگی سفید به کمک شما می آیند. رنگ های روشن و ملایم می توانند تضاد خوبی را با سقف های تیره ایجاد کنند. اگر آشپزخانه شما فاقد پنجره است و یا کمی تاریک است این روش؛ راهکار خوبی می باشد.

استایل شیک و مدرن با لوازم خانگی سفید

اگر هود طلایی دارید وقتی که می خواهید هارمونی رنگ ها را رعایت کنید؛ رنگ سفید می تواند گزینه مناسبی برای هود طلایی آشپزخانه شما باشد. اگر از وسایل برنجی استفاده می کنید می توانید رنگ سفید را امتحان کنید.

اگر سقف آشپزخانه شما دارای نورگیر است – وقتی که سقف آشپزخانه شما نورگیر دارد و در محیط آشپزخانه شما از سنگ مرمر و کوارتز استفاده شده است؛ لوازم سفید رنگ می توانند جذابیت بیشتری به آشپزخانه شما بدهیند.

چه موقع باید لوازم خانگی رنگی را انتخاب کنیم؟

در بازار می توانید لوازم خانگی را پیدا کنید که با تنوع رنگ بالایی تولید شده اسند. اگر فکر می کنید که آشپزخانه شما به جلوه خاصی نیاز دارد شاید باید این دستگاه ها را مد نظر داشته باشید. اگر شما یکی از شرایط زیر را دارید می توانید از لوازم رنگی در دکوراسیون خود استفاده کنید:

وقتی عاشق جذابیت رستوران ها هستید – رنگ های پاستیلی و کف آشپزخانه شطرنجی می تواند یک محیط آشپزخانه جدید و سرگرم‌کننده را ایجاد کند. یخچال های آبی کمرنگ با دکوراسیون کلاسک الهام گرفته از رستوران ها و غذاخوری ها با ترکیبی از وسایل مدرن می توانید یک طراحی منحصر به فرد را ایحاد کند.

وقتی از منحنی جلوتر هستید – در حالی که مدت زیادی است که لوازم برقی از جنس استیل ضد زنگ تولید شده اند؛ اگر دوست دارید از منحنی جلو بزنید کافیست که این محصولات را همراه با لوازم رنگی به کار ببرید.

وقتی که آشپزخانه شما به چیز کمی خاص نیاز دارد – اگر کابینت های سفید کلاسیک؛ کاشی های ظریف و نورپردازی های کاربردی دارید؛ اجاق گاز قرمز یا یخچال آبی یا سایر لوازم با رنگ شاد را به آشپزخانه خود اضافه کنید. برای کلاسیک نگه داشتن آشپزخانه خود می توانید یک اجاق قرمز رنگ را امتحان کنید.

مرجع: houzz

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *