وبلاگ, راهنمای خرید, راهنمای خرید تلویزیون, نقد و بررسی, نقد و بررسی تلویزیون

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار

پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ:‌ شرکت سامسونگ ممکن است به عنوان یک تولید کننده گوشی های هوشمند شناخته شود، اما این شرکت کره ای تعدادی لوازم خانگی هوشمند از جمله تلویزیون را تولید کرده است. سامسونگ از تلویزیون های پرچم دار و سایز بزرگ گرفته تا مدل های با اندازه متوسط تر و مقرون بصرفه تر، مدل هایی متناسب با سلیقه، بودجه و فضای کاربرانش را تولید می کند. بدیهی است که هنگام خرید تلویزیون، برندها و مدل های مختلفی وجود دارد اما اگر قبلا از محصولات سامسونگ استفاده کرده اید و می خواهید به این برند پایبند باشید در ادامه بهترین مدل ها را برای شما بررسی می کنیم. امیدواریم که بهترین راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ را برای شما فراهم کنیم.

بهترین تلویزیون های سامسونگ 2023 هر آنچه را که انتظار دارید در یک مدل برتر پیدا کنید ارائه می دهند و دارای ویژگی های زیادی هستند. ما طی دو سال گذشته بیشتر از بیست مدل سامسونگ را تست کرده ایم. تلویزیون های سامسونگ به طور کلی بسیار متنوع هستند و می توانند کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه دهند. تلویزیون های سامسونگ 2023 نیز با کیفیت زیادی ارائه می شوند. به طور کلی هنگامی که مدل های جدید عرضه می شوند، مدل های سال گذشته را می توان با قیمت کمتر تهیه کرد. اما کدام یک از این تلویزیون ها برای شما مناسب است؟ بیایید جزئیات بیشتری را با هم بررسی کنیم.

تلویزیون های سامسونگ 2023 و 2022

هنگام انتخاب تلویزیون های سامسونگ چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

در قدم اول شما لازم است تعیین کنید که چه اندازه ای از صفحه نمایش را لازم دارید. مدل های کیولد معمولا تا اندازه های بسیار بزرگ نیز ارائه می شوند. بنابراین هر اندازه ای را که بخواهید می توانید در بین تلویزیون های سامسونگ پیدا کنید. مطمئنا بیشتر مردم به دنبال مدل های با اندازه متوسط 49، 55 و 65 اینچ می باشند، پس اگر شما هم به دنبال یک مجموعه کوچک تر برای اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود هستید، مدل های فورکی و کیولد با اندازه کوچک نیز وجود دارند. در آخر اینکه شما باید ببینید کدام فناوری را برای تلویزیون خود مد نظر دارید. سامسونگ دارای دو مجموعه از تلویزیون ها با فناوری QLED و LED است که در تمامی آن ها از طراحی شیک، سیستم عامل یکسان و کنترل از راه دور عالی استفاده شده است. آنچه با بالا رفتن ویژگی ها و قیمت به دست می آورید نور پس زمینه بهتر و روشن تر، کنتراست بیشتر و زاویه دید گسترده است. برخی از مدل های برتر همچنین دارای سیستم هوشمند One Connect هستند که همه اتصالات را از طریق یک جعبه جداگانه هدایت می کنند. به یاد داشته باشید که هیچ کدام از مجموعه تلویزیون های سامسونگ از دالبی ویژن پشتیبانی نمی کنند. سامسونگ برای هر شرایط و هر بودجه ای یک تلویزیون کاربردی را تولید کرده است. در ادامه بهترین تلویزیون های سامسونگی که می توانید در سال 2023 از بازار خریداری کنید را برای شما قرار داده ایم.

مدلنوع صفحه نمایش
تلویزیون سامسونگ S95CQD-OLED
تلویزیون سامسونگ S90CQD-OLED
تلویزیون سامسونگ QN700CNeoQLED
تلویزیون سامسونگ QN95CNeoQLED
تلویزیون سامسونگ QN85CNeoQLED
تلویزیون سامسونگ Q80CQLED
تلویزیون سامسونگ Q70CQLED
تلویزیون سامسونگ CU8500LED

همانطور که مشاهده می کنید سامسونگ مدل هایش را در سری و قیمت های متفاوت روانه بازار می‌کند و بالارده ترین های سال 2023 نیز QD-OLED ها هستند که به معنای واقعی کلمه، گیمینگ بوده و در بحث نمایش بی نقص تصویر نیز رو دست ندارند؛ از میان اولدهای این برند می توان تلویزیون سامسونگ S95C را نام برد که یک مدل لاکچری و بالارده می باشد؛ همچنین اگر بخواهیم کمی قیمت را پایین بیاوریم می توانی به تلویزیون سامسونگ QN85C اشاره کنیم که جزو نئو کیولدهای فورکی است و یک سرو گردن بالاتر از کیولدها قرار گرفته.

مشخصات عمومی

اجازه دهید اول مشخصات عمومی هر دو مجموعه سامسونگ را بررسی کنیم. از تلویزیون های کیولد سامسونگ شروع می کنیم، این نسخه آخرین فناوری ارائه شده توسط سامسونگ است. در سال 2019 تلویزیون های کیولد سامسونگ به عنوان یکی پر طرفدارترین مدل های بازار شناخته شدند. امسال نیز مدل های کیولد با نمایش 100% حجم رنگ، پردازنده کوانتومی و نسخه های HDR کاربر را قادر می سازند تا با داشتن رنگ هایی بسیار واضح و جزئیات عمیق، تصویر واقع بینانه تری به دست آورند. سامسونگ یک مجموعه 4K UHD نیز دارد که با ویژگی های کلیدی مانند پردازنده 4K UHD، فناوری HDR و طراحی شیک و زیبا ساخته شده اند تا کاربر از صحنه هایی بسیار نزدیک به واقعیت بهره مند شود.

تلویزیون LED سامسونگ

بیشتر بخوانید:
بهترین تلویزیون های سامسونگ 2020 معرفی شده در همایش CES

کیولد در تلویزیون های سامسونگ

کیولد درخشان ترین تصاویر را در دنیای تلویزیون ها تولید می کند. فناوری QLED که رقیب اصلی فناوری OLED در تلویزیون های ال جی می باشد از فناوری کوانتوم استفاده می کند و به نور پس زمینه متکی است اما به جای اینکه نور از طریق یک صفحه LCD تابیده شود، از طریق نقطه های کوانتومی روشن و خاموش می شود. به طور کلی این فناوری عملکرد تصویر روشن تر با رنگ های زنده تری را ایجاد می کند. بین لایه LCD و نور پس زمینه، یک فیلتر با ذرات نانو نور را فیلتر می کند تا رنگ هایی خالص و اشباع شده را تولید کند. این نقطه ها می توانند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف تولید کنند و باعث می شود دقت رنگ ها در روشنایی بالا برود. به عبارتی این لایه ها خالص ترین نور سفید را ایجاد می کنند در نتیجه بالاترین سطوح روشنایی را ارائه می دهند. نقاط کوانتومی تلویزیون کیولد غیر آلی هستند به این معنا که با گذشت زمان خراب نمی شود و رنگ های شگفت انگیزی که وجود دارد طی سال ها همانطور عالی به نظر می آیند. در نتیجه کیفیت تصاویر روشن و شفاف، برای مدت ها تضمین می شود. تلویزیون کیولد 2012 سامسونگ دارای پسوند B هستند اما مدل های جدید سال 2023 همگی با پیشوند C عرضه شده اند.

تلویزیون کیولد سامسونگ

فورکی

امروزه فناوری های تلویزیون بسیار سریع در حال پیشرفت است و هر فناوری سعی می کند بهترین وضوح تصویر را برای کاربر ارائه دهد. بنابراین تولید کننده ها هر ساله مشخصات و وضوح تلویزیون های جدید خود را بهبود می بخشند تا بهترین محصول سال را به ارمغان بیاورند. سامسونگ نیز علاوه بر مدل های پرچمدار و کیولد خود، مجموعه ای از مدل های عادی با وضوح فورکی را تولید و روانه بازار کرده است. سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین سازنده تلویزیون های جهان طیف گسترده ای از اندازه ها، مشخصات و فناوری ها را ارائه می دهد. اگر مدل های کیولد بالا برای شما مناسب نبوده است، مطمئنا در ادامه مدل های وجود دارد که می تواند مورد علاقه شما باشد.

جمع بندی

سامسونگ در سال های اخیر به یکی از معتبرترین برند های ساخت تلویزیون تبدیل شده است. این شرکت طیف گسترده ای از تلویزیون ها با اندازه های مختلف را متناسب با هر قشری از جامعه ارائه می دهد. انواع فناوری های صفحه نمایش به همراه ویژگی های مختلف برای کیفیت تصویر بهتر، رنگ و کنتراست، تلویزیون های سامسونگ را به مدل هایی محبوب تبدیل کرده است. در حال حاضر مدل هایی که در بالا نقد و بررسی کردیم، بهترین تلویزیون های سامسونگ موجود در بازار هستند که می توانیم اطمینان دهیم بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان می آورند. سرانجام بررسی کنید که آیا شما یک مدل جدید از مجموعه تلویزیون های سامسونگ 2023 می خواهید یا مدل های سال 2022 با قیمت مناسب تر. اگر به دنبال کیفیت تصویر درجه یک هستید و بودجه لازم را برای جلب اعتماد خود دارید از بین مدل های کیولد انتخاب کنید. در غیر این صورت ما در برگ و باد تلویزیون های فورکی را به شما پیشنهاد می کنیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *