نقد و بررسی, آموزش, وبلاگ

فناوری اکوبابل در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

فناوری اکوبابل در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

سامسونگ، تولید کننده پیشرو در ماشین های لباسشویی، برندی است که به داشتن ویژگی های مدرن در محصولات خود مشهور است. ماشین های لباسشویی سامسونگ در حال حاضر از فناوری اکوبابل (Ecobubble) بهره‌مند هستند که موجب شده عملکرد این دستگاه ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

فناوری شستشوی Ecobubble ویژگی جدیدی است که در برخی از ماشین های لباسشویی درب از جلوی سامسونگ وجود دارد و هدف آن بهبود فرآیند تمیز کردن لباس می باشد. این فناوری از یک مولد حباب یا حباب سازی برای سرعت بخشیدن به شستشو و از بین بردن لکه های سخت استفاده می کند. این ماشین ها قبل از ورود آب به سبد شستشو، آب را با شوینده از قبل حل شده از طریق مولد حباب عبور می دهند. در اینجا هوا به داخل محلول تزریق می شود تا مواد شوینده با آب بهتر ترکیب شود. این کار با کاهش سطح مولکول های آب انجام می شود.

فناوری Ecobubble در ماشین لباسشویی سامسونگ

حباب های مواد شوینده به راحتی در پارچه لباس ها نفوذ می کنند و بدون عملیات مکانیکی زیادی وارد الیاف می شوند. علاوه بر این؛ کف سطحی را در اطراف لباس ایجاد می کند. به این ترتیب فناوری اکوبابل لکه های سخت را به راحتی از بین می برد و به لباس های شما آسیبی نمی رساند. این فناوری به خصوص در مورد پارچه های ضد آب که ماشین های لباسشویی معمولی به طور خشنی با آنها رفتار می کنند؛ بسیار خوب عمل می کند. این فناوری به کاربران امکان می دهد لباس های خود را با نصف مواد شوینده و نرم‌کننده پارچه رقیق شده تمیز کنند.

همانطور که حباب ها باعث ترکیب شدن مواد شوینده با آب می شوند؛ چرخه شستشو سریعتر انجام می شود.

برای ترکیب شدن مواد شوینده و آب به مدت زمان کمتری نسبت به ماشین های لباسشویی معمولی نیاز است. از دیگر مزایای این فناوری این است که مواد شوینده کمتری هم مورد نیاز است.

باعث می شود تا مالکان این دستگاه ها در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کنند که برای محیط زیست هم بهتر است. فناوری Ecobubble به گونه ای طراحی شده است که به آرامی روی پارچه لباس ها کار می کند تا از آسیب های وارده به آنها با شستشوی مکرر جلوگیری کند.

فناوری اکوبابل برای لباس های ظریف یا گران‌قیمت و مخصوصا لباس های ضد آب عالی است.

با این حال؛ ماشین های لباسشویی Ecobubble با برخی معایب یا محدودیت ها هم روبرو هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

این دستگاه ها معمولا نسبت به محصولات رقیب گرانتر هستند.

بسیاری از ماشین های لباسشویی در همین رنج قیمت ظرفیت بارگیری بیشتر و سرعت چرخش سریعتری را دارند.

ماشین های لباسشویی اکوبابل خرید خوبی برای افرادی است که بودجه نسبتا بالایی دارند. گرچه این دستگاه ها گران هستند اما از جدیدترین فناوری ماشین لباسشویی بهره مند هستند.

ماشین لباسشویی حباب ساز سامسونگ برای خریدارانی که به دنبال دستگاهی با چرخه شستشوی بدون سر و صداتر هستند مناسب است که شامل افرادی که دارای فرزندان کوچک یا افراد سالمند در خانه هستند می شود.

نتایج تمییز کنندگی فوق‌العاده در ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر معمولا لباس های ظریف یا گران‌قیمت می پوشید خرید ماشین لباسشویی اکوبابل گزینه خوبی است.

عملکرد ملایم مواد شوینده روی پارچه ها و تشکیل کف در اطراف لباس باعث می شود که برای مدت طولانی تری از لباس های خود استفاده کنید.

اگر کمد لباس شما شامل لباس های ضد آب زیادی مانند لباس های ورزشی؛ لباس های کوهپیمایی و یا سایر پارچه های مصنوعی است؛ تمیز کردن آنها به راحتی انجام می شود.

نفوذ بهتر، باعث پاک شدن مواد شوینده بدون عملکرد مکانیکی شدید روی الیاف می شود.

خلاصه

فناوری اکوبابل سامسونگ با کاهش کشش سطحی؛ آب و مواد شوینده را با هم ترکیب می کند. این کار با تزریق حباب های هوا به محلول آب و مواد شوینده انجام می شود که باعث تشکیل کف می شود. این فناوری باعث می شود که آب و مواد شوینده خیلی سریعتر و بهتر با هم ترکیب شوند. این فناوری همچنین نفوذ مواد شوینده به پارچه های لباس را ساده تر می کند. در نتیجه ضمن تمیز شدن لباس ها؛ از کیفیت پاک کنندگی بالایی هم برخوردار است.

از دیگر مزایای این فناوری می توان به استفاده از مواد شوینده کم؛ چرخه شستشوی سریعتر؛ سطح سر و صدای کمتر و عدم نیاز به آب گرم اشاره کرد. ماشین لباسشویی حباب ساز سامسونگ گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید ماشین لباسشویی پیشرفته با جدیدترین فناوری ها هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *