نقد و بررسی, راهنمای خرید, راهنمای خرید تلویزیون, نقد و بررسی تلویزیون, وبلاگ

بهترین تلویزیون های سونی 2022

بهترین تلویزیون های سونی 2022-2021

جدیدترین تلویزیون های سونی 2022

در این مقاله به بررسی بهترین تلویزیون های سونی 20222021 می پردازیم. کمپانی سونی از بزرگان عرصه ی تکنولوژی است، که هر ساله محصولات بسیار با کیفیت و مدرن خود را روانه بازار می کند. این شرکت در زمینه ی محصولات صوتی تصویری از جمله تولید تلویزیون بسیار موفق است و از تلویزیون هایی فوق‌العاده با کیفیت و زیبا که در سال 2022 قرار است روانه بازار شوند در همایش بزرگ CES رونمایی کرد. در این همایش سونی بهترین محصولات سال 2022 و 2021 خود را معرفی کرد.

هرم تلویزیون های 2022 سونی

از جمله محصولاتی که توجهات بسیاری را به خود جلب نمود، تلویزیون ها، کنسول ها و رونمایی از لوگوی PS5 بودند. در ادامه به بحث و بررسی در مورد بهترین تلویزیون های 2022 سونی می پردازیم.

تصویر و صدا، دو واژه ای که همواره برند سونی را در ذهن ما تداعی می کنند. در نهایت «سونی» با زبان مخصوص به خودش کاربران را مخاطب قرار داده است و اکنون بهترین برند در ساخت تلویزیون و سیستم صوتی می باشد.

همایش CES چیست؟

CES در واقع مخفف عبارت Consumers Electronics Show به معنی همایش الکترونیکی مصرف کننده است. این همایش نمایشگاهی بسیار بزرگ است که هر ساله در ماه ژانویه در شهر بزرگ لاس وگاس برگزار می شود. در CES هر نوع لوازم الکترونیکی که فکرش را بکنید وجود دارد. از جمله جدیدترین ماشین های خودران تا خانه های هوشمند و آخرین فناوری ها همچون فناوری 5G در این همایش وجود دارند. این همایش بار اول در سال 1967 در لاس وگاس برگزار شد و تا کنون هر ساله در این شهر برگزار می شود. در ابتدا کمپانی های بسیار کمی در این همایش شرکت کردند و محیطی که در آن همایش برگزار شد بسیار بزرگ نبود. تا به امروز که آخرین همایش در اوایل سال 2022 با هزاران نفر بازدید کننده و تعداد بیشماری شرکت کننده برگزار شد، انگار سراسر لاس وگاس در این همایش بی نظیر شرکت کرده باشند.

غرفه سونی در CES 2022

البته در این همایش افراد عادی نمی توانند شرکت کنند و بیشتر این همایش برای نمایش جدیدترین محصولات و فناوری ها به خبرنگاران حوزه ی فناوری، تامین کنندگان و شرکت های بزرگ است. در این رویداد صنعتی که بزرگترین رویداد فناوری جهان است غول های فناوری همچون، سامسونگ، سونی و آمازون جدیدترین رویداد ها و محصولات خود را به نمایش می گذارند. شرکت هایی همچون اپل و مایکروسافت در این همایش شرکت نمی کنند، اما با این حال همچنان این همایش بزرگ‌ترین نمایشگاه تکنولوژی به حساب می آید.

شرکت سونی که از بزرگان CES است در سال 2022 جدید ترین محصولات خود را به نمایش گذاشت. در این میان از بهترین تلویزیون های 2022 خود رونمایی نمود و پرچم دارهای جدیدترین سری تلویزیون های خود را معرفی کرد. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین تلویزیون های سونی 2022 و 2021 بپردازیم.

جدیدترین تلویزیون های سونی 2022

رقیب های سونی در نمایشگاه CES، ال جی و سامسونگ بودند که از میان تلویزین های آن ها می توان تلویزیون 8K بدون حاشیه سامسونگ و تلویزیون منعطف رول شونده ال جی که توجه بسیاری را به خود جلب نمودند، اشاره نمود. با این حال باز هم به گفته ی بسیاری از خبرگزاران، سونی در این نمایشگاه مرکز توجهات بوده و جذاب ترین غرفه را در میان تمام غرفه های موجود داشته است. سونی همچنین در آخرین کنفراسی که داشته بود اعلام کرد در سال 2022 تعداد 8 تلویزیون را به بازارعرضه خواهد کرد و از تلویزیون هایی با کیفیت 8K سری مستر گرفته تا تلویزیون هایی با صفحه نمایش 48 اینچ را در این نمایشگاه رونمایی کرد.

تلویزیون سونی Z9K

تلویزیون های جدید سونی از بهترین قابلیت ها و فناوری های تصویر استفاده کرده اند تا کیفیت تصاویر را به میزان فوق‌العاده ای افزایش دهند و بالاترین کیفیت و واضح ترین تصاویر را به نمایش بگذارند.

مدلپردازندهرفرش ریت
تلویزیون سونی Z9KXR120Hz
تلویزیون سونی A95KXR120Hz
تلویزیون سونی A90KXR120Hz
تلویزیون سونی A80KXR120Hz
تلویزیون سونی X95KXR120Hz
تلویزیون سونی X90KXR120Hz
تلویزیون سونی X85KX1120Hz
تلویزیون سونی X80KX160Hz
لیست تلویزیون های 2022 سونی

تلویزیون سری مستر از جدیدترین تلویزیون های سونی 2022

سونی طبق عادت، امسال نیز از تلویزیون های سری مستر خودش رونمایی کرد که تلویزیون سونی Z9K از بهترین مدل های سونی سری مستر سال 2022 است. این تلویزیون فوق‌العاده با کیفیت 8K و دارای ظاهری بسیار شیک است. از مهم ترین قابلیت های این تلویزیون، کیفیت تصویر 8K در صفحه نمایش LED است که جدیدترین کیفیت تصویر است و وضوحی فوق‌العاده بالا به تصاویر می بخشد. پردازنده XR تصاویر را با سرعت عالی پردازش کرده و نویز تصاویر را از بین می برد. فناوری های Triluminos و 8K X-tended Dynamic Range PRO به ترتیب رنگ های اصلی موجود در تصاویر را تقویت می کنند و با تقویت سایر رنگ های تیره و روشن باعث نمایش تمام جزئیات تصویر شده وضوحی عالی به رنگ های موجود در تصاویر می بخشند.

تلویزیون 85 اینچ سونی Z9K مدل سال 2022

تلویزیون Z9K با قابلیت های زیاد تصویری که دارد، کیفیتی فوق‌العاده به تصاویر می بخشد و البته امکانات هوشمند عالی از دیگر نقاط قوت آن به شمار می آیند. این تلویزیون در دو سایز بزرگ 75 و 85 اینچ عرضه شده است. بررسی کامل و دقیق امکانات این تلویزیون و دیگر همرده هایش را می توانید در فروشگاه برگ و باد مشاهده نمایید.

تلویزیونهای اولد سونی در سال 2022

از سری تلویزیون های براویای سال 2022 تلویزیون سونی A80K، A90K و A95K را می توان نام برد. این تلویزیون ها دارای صفحه نمایش OLED می باشند. با کیفیت تصویر 4K و امکانات تصویر بیشماری که دارند، باکیفیت ترین تصاویر را روی صفحه نمایش زیبای خود به نمایش می گذارد.

تلویزیون اولد سونی

استفاده از فناوری های تصویر و صدای Dolby atmos و dolby vision وضوحی فوق‌العاده به تصاویر و صدای این تلویزیون ها بخشیده است. از نقاط قوت دیگر این تلویزیون های اولد امکانات هوشمند آن است که باعث ایجاد حسی مدرن در تلویزیون شده است. این تلویزیون ها معمولا در سه سایز 55، 65 و 77 اینچ ارائه شده می شوند با این تفاوت که سایزهای آنها کوچک‌تر از سایزهای Z9K می باشد. برای مشاهده توضیحات کامل این تلویزیون ها بر روی لینک تلویزیون های اولد کلیک نمایید.

جدیدترین تلویزیون های سونی سری X

از بهترین تلویزیون های سونی 2022 که در همایش CES رونمایی شد، تلویزیون های سری X بودند که به دلیل قیمت مناسب، بیشتر از همه مورد توجه قرار گرفتند. این تلویزیون های اقتصادی دارای ویژگی های تصویر زیادی برای بهبود کیفیت تصویر هستند که باعث خلق تصاویری بسیار زیبا و واضح شده اند. کیفیت تصویر فورکی و پردازنده هوشمند تصویر XR از اصلی ترین قابلیت های تصویری این تلویزیون ها به شمار می آیند.

تلویزیون سونی X90K

تلویزیون های سری X مانند X90K، X95K و X85K از امکانات هوشمند بسیاری پشتیبانی می کنند و حس زندگی مدرن را به کاربرانش القا خواهد کرد. این تلویزیون در سایزهای مختلفی عرضه شده اند و با کلیک روی مدل هر کدام در جدول می توانید مشخصات کاملش را در سایت برگ و باد مشاهده فرمایید.

تلویزیون X85K از پرفروش ترین تلویزیون های سونی

یکی دیگر از تلویزیون هایی که سونی در سال 2022 از آن رونمایی کرد X85K بود. این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر و طراحی چشم نواز در سطح بسیار بالایی بوده و مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت. ویژگی های بارزی که موجب محبوبیت این تلویزیون شده شامل کیفیت تصویر 4K، پردازنده قوی 4K HDR processor XR، قابلیت های بروز تصویر، صدای رسا و امکانات هوشمند کاربردی می باشد.

تلویزیون سونس X85K

علاوه بر آن پشتیبانی کردن از امکانات دیگری چون دستیارهای صوتی، اتصال به WI-FI، اتصال سریع و راحت به گوشی های اپل و اندروید، متصل به بزرگ‌ترین شبکه ی جهانی فیلم و … موجب شده تا کاربران همگام با تکنولوژی بروز باشند.

تلویزیون سونی W830K

سونی این تلویزیون را که از مدل های فول اچ دی سال 2022 می باشد، کوچکترین تلویزیون FHD با پنل LED معرفی کرده است. علت این نامگذاری عرضه ی این تلویزیون در سایز 43 اینچ می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تلویزیون سونی W830K

مقایسه کلی بین پرفروش ترین تلویزیون های سونی

تلویزیون هایی که به آن ها اشاره شد، همه از بهترین تلویزیون های سونی 2022 و 2021 به شمار می آیند. این تلویزیون ها دارای قابلیت های عالی هستند و اگر هر کدام را به دلیلی پسند نکردید، بی شک مدل دیگری از همین سری گزینه ای عالی برای شما خواهد بود.

در این بخش ویژگی های بارز مدل ها را در کنارهم قرار داده ایم تا تفاوت میان آن را برایتان واضح تر و قابل لمس باشد.

مقایسه میان تلویزیون سونی Z9K و تلویزیون سونی A95K

در این بخش به مقایسه بین بهترین تلویزیون های 2022 سونی می پردازیم که A95K و Z9K جزو آن ها هستند. مهم ترین تفاوت میان این دو تلویزیون کیفیت تصاویر آن ها است. در تلویزیون سونی Z9K کیفیت تصویر 8K است که بالاترین کیفیت موجود در بازار می باشد و در تلویزیون سونی A95K کیفیت تصویر 4K به کار رفته که کیفیتی پایین‌تر از 8K را در تصاویر به نمایش می گذارد. همچنین قابلیت های تصویر بیشتری در Z9K برای ارائه کیفیتی فوق‌العاده با فناوری 8K قرار دارد. البته کیفیت تصویر A95K را نیز نباید دست کم گرفت زیرا این تلویزیون نیز از بهترین تکنولوژی های تصویر سونی بهره‌مند شده است.

تلویزیون سونی Z9K و A95K

تفاوت دیگر میان این دو تلویزیون، طراحی و ظاهر آن ها است که هر کدام به نوبه ی خود بسیار شیک و زیبا هستند و شما می توانید به دلخواه خود، از میان این دو، تلویزیون موردعلاقه یتان را انتخاب کنید. تلویزیون Z9K و A95K هر دو در 2 سایز ارائه شده اند، اما اینچ های آن ها متفاوت است. Z9K در سایزهای بالاتری از A95K عرضه شده و بیشتر مناسب افرادی است که خواهان تلویزیون هایی با سایز بالا هستند.

مقایسه میان تلویزیون سونی X90K و تلویزیون سونی X95K

این دو تلویزیون از بسیاری از لحاظ به یکدیگر شباهت دارند و تفاوت میان آن ها بسیار ناچیز است. هردو دارای کیفیت تصویر 4K هستند و قابلیت های تصویری مشابه دارند. اما پنل آن ها متفاوت است. پنل تصویر در X90K ال ای دی می باشد و پنل تصویر تلویزیون X95K از نوع MiniLED است. تلویزیون های X90K و X95K از امکانات هوشمند مشابه پشتیبانی می کنند و در این زمینه تفاوتی ندارند. دیگر تفاوت میان این دو تلویزیون در طراحی و دیزاین آن ها و اینچ های ارائه شده در آن ها است. در تلویزیون سونی X90K چهار اینچ و تلویزیون سونی X95K در سه اینچ معرفی شده است.

مقایسه میان تلویزیون سونی A95K و تلویزیون سونی A90J

در این بین به مقایسه مدل 2022 تلویزیون سونی A95K با تلویزیون سری 2021 سونی A90J می پردازیم. این دو تلویزیون هردو دارای کیفیت 4K در پنل OLED هستند. کیفیت تصاویر فوق‌العاده را با این دو تلویزیون تجربه خواهید کرد. البته مدل A95K چون سری جدیدتر سونی است دارای قابلیت های تصویر بیشتری نسبت به A90J می باشد.

مقایسه تلویزیون سونی A90K و A95K

در تلویزیون سونی A95K قابلیت های صوتی بیشتری برای ارتقای کیفیت صدا قرار گرفته است. طراحی این دو تلویزیون کمی متفاوت است. تلویزیون A95K در 2 اینچ 55 و 65 اینچ ارائه شده است. در حالی که تلویزیون سونی A90J تنها در سه سایز 55، 65، 83 اینچ به عنوان پرچمدار اولدهای سونی در این سال شناخته شده است.

به قول سونی: ما اینجاییم تا برای هر نیاز شما راه چاره ای داشته باشیم و هر آن چیزی را خلق کنیم که قبلا دیده نشده.

جمع بندی

سونی از بهترین شرکت های جهان در زمینه ی تکنولوژی و تولید لوازم برقی و خانگی است. این شرکت هر ساله تلویزیون هایی را به بازار معرفی می کند که از هر نظر بی نقص و با کیفیت هستند. این شرکت در نمایشگاه CES امسال نیز بهترین تلویزیون های سونی 2022 را معرفی کرده و طرفدارانش مشتاقانه منتظر این محصولات فوق‌العاده هستند. تلویزیون هایی از 48 اینچ تا 85 اینچ با کیفیت های تصویر عالی و امکانات بسیار که بهترین گزینه ها را برای انتخاب تلویزیون مورد نظرتان در اختیارتان قرار می دهد. شما در فروشگاه اینترنتی برگ و باد می توانید جدیدترین مدل های تلویزیون سونی را بررسی و مقایسه نمایید تا مدل مورد پسندتان را در فروشگاه ما انتخاب کرده، در صورت تمایل از قسمت فروش برگ و باد مشاوره بگیرید و خریدی با اطمینان و امن را با ما تجربه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *