نقد و بررسی, راهنمای خرید, راهنمای خرید تلویزیون, مقایسه, مقایسه تلویزیون, نقد و بررسی تلویزیون, وبلاگ

بهترین تلویزیون های اولد (OLED) ال جی و سونی موجود در بازار

بهترین تلویزیون های اولد موجود در بازار

تلویزیون های اولد 2023: شرکت های تولیدکننده زیادی در دنیا وجود دارند که تمام سعی خود را به کار می گیرند تا تلویزیونی بی نظیر و تاپ را به کاربران عرضه کنند. این شرکت ها هر ساله حاصل تلاش های خود را در نمایشگاه CES به نمایش می گذارند. در میان تعداد و تنوع زیاد محصولات، تنها تعداد انگشت شماری به لیست پرچمداران راه پیدا می کنند. با نگاه عمیق تر به لیست تلویزیون های رکورددار متوجه می شویم که درصد بالایی از ان ها ساخت برندهای معتبر همچون ال جی و سونی می باشند.

بدون شک این دو برند با توجه به سال ها تجربه و بکارگیری برترین تکنولوژی ها توانسته اند مخاطبان زیادی را مجذوب کیفیت خود نمایند. برای مثال رونمایی از تکنولوژی صفحه اولد از جمله تاکتیک های برتر شرکت های ال جی و سونی بود که منجر به خلق گروهی از پرچمداران شد. این گروه با نام تلویزیون های برتر OLED وارد بازار رقابت ها شدند و خوشبختانه جایگاه خوبی در میان کاربران یافتند.در واقع تلویزیون های مجهز به فناوری اولد یک پدیده خارق العاده و انقلابی بزرگ در عرصه کیفیت تصویر بودند. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین تلویزیون های اولد (OLED) ال جی و سونی در بازار سال 2023 اشنا کنیم. پس با ما در ادامه همراه باشید.

برترین تلویزیون های برند ال جی و سونی سری OLED

همان طور که در بالا اشاره کردیم تلویزیون های اولد انقلاب بزرگی در کیفیت نمایشگرها به پا کردند. حال می خواهیم بدانیم که فناوری اولد چیست و برترین تلویزیون های دو برند معتبر در این زمینه کدام اند؟ در اصل کلمه OLED مخفف عبارت organic light-emitting diode می باشد که به معنای «دیود ارگانیک گسیل دهنده‌ی نور» است. این فناوری در صفحه نمایشگرها موجب می شود تا هر پیکسل به صورت مستقل از خود نور پخش کند. به این ترتیب کیفیت نمایشگرها را تا حد بسیار زیادی بالا می برد. تکنولوژی اولد برای اولین بار توسط شرکت ال جی در تلویزیون به کار گرفته شد و انحصارا مربوط به این برند می باشد. اما شرکت سونی نیز در تلویزیون های پرچمدار خود از این تکنولوژی بهره گرفته است.

تلویزیون های اولد ال جی و سونی

ارتقا کیفیت تصویر با استفاده از تکنولوژی اولد موجب شد تا تلویزیون های مجهز به این فناوری در دو برند ال جی و سونی رقیب سرسخت پرچمداران سامسونگ با فناوری QLED باشند. اما لازم به ذکر است که از میان تمامی تلویزیون های OLED تولید شده در جهان تنها تعداد انگشت شماری در بازار ایران وجود دارند. زیرا تنها این تعداد محدود خوش فروش بوده و مورد پسند و استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته اند. حال ما قصد داریم تا بهترین تلویزیون های اولد (OLED) ال جی و سونی موجود در بازار سال 2023 را به شما معرفی نماییم.

تلویزیون های OLED ال جی موجود در بازار 

بدون شک بسیاری از کاربرانی که به دنبال محصولی تاپ و رده بالا هستند سراغی از تولیدات برند ال جی می گیرند. شرکت ال جی با بهره‌گیری از فناوری جدید و انحصاری اولد، در تلویزیون های پرچمدار حرف ها برای گفتن دارد. با وجود این که تلویزیون های اولد خوش فروش در حال حاضر بازار مانند C2 سال ها قبل رونمایی شده اند اما همچنان مخاطبان زیادی دارند. به عبارتی تلویزیون های اولد خوش فروش سال 2023 تنها مربوط به تولیدات جدید نیست. بلکه منتخبی از پر طرفدارترین اولدهای ال جی بوده که در حال حاضر در بازار وجود داشته و به فروش می رسند. در زیر به بررسی این تلویزیون ها خواهیم پرداخت.

تلویزیون های OLED سونی موجود در بازار

شرکت سونی یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده تلویزیون بوده که در محصولات بالارده خود از تکنولوژی oled بهره گرفته است. همان طور که می‌دانید این شرکت در طول سال ها سابقه درخشان کاری، در میان کاربران به ظرافت و کیفیت بالای صفحه نمایش مشهور است. بهره‌گیری از فناوری بسیار عالی اولد در تلویزیون های بالارده موجب شد که محصولات این برند در میان رقیبان به خوبی بدرخشند.

تلویزیون های اولد سونی

تا حدی که تلویزیون های اولد این برند محبوب از لحاظ کیفیت بالا پایاپای در کنار تلویزیون های کیولد سامسونگ و تلویزیون های اولد ال جی رقابت می کند. در زیر لیستی از بهترین تلویزیون های اولد سونی موجود در حال حاضر بازار معرفی شده است.

بهترین اولدهای ال جی کدامند؟

اگر به دنبال بهترین باشیم بدون شک باید دست به دامن یک برند معتبر شویم و این نیز ممکن است برایمان کمی بیشتر از حد معمول آب بخورد اما در واقع ارزشش را دارد؛ تلویزیون های اولد ال جی در سال 2023 و 2022 سرآمد نوآوری و زیبایی هستند؛ اگر بخواهیم دست بگذاریم روی پرفروش ترین های این برند می رسیم به تلویزیون ال جی C2 که یک گیمینگ فوق‌العاده است؛ همچنین در کنار آن مدل C3 که ارتقا یافته همین مدل است و محصول سال 2023 می باشد.

در بخش دیگری از این توضیحات، برای کاربرانی که خواهان یک اولد اقتصادی هستند، تلویزیون ال جی B3 یا A3 را پیشنهاد می دهیم که هر دو از مدل های سال 2023 این برند کره ای می‌باشند و می توان برای نمایشی بی نقص از محتوای طبیعت به آن ها تکیه کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *