نقد و بررسی, راهنمای خرید, وبلاگ

بهترین مایکروفرهای 2020 موجود در بازار

بهترین مایکروفرهای 2020 موجود در بازار

از آنجا که امروزه مایکروفرها به یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده اند ما نیز تصمیم گرفتیم تا در مورد بهترین و پرفروش ترین مایکروفرهای موجود در بازار 2020 برای شما مطالبی را جمع آوری نماییم. در طی یکی دو سال اخیر تیم تحقیقاتی لوازم خانگی و آشپزخانه ما، تعداد زیادی مایکروفر را مورد بررسی قرار داده است تا مدل های برتر از مارک های مورد اعتماد را پیدا و به کاربر عرضه کند. ما نحوه ی کار و عملکرد دستگاه را کاملا مورد بررسی قرار می دهیم همچنین سهولت استفاده هنگام کار با صفحه کنترل، نحوه ی باز و بسته شدن درب، نحوه ی پخت غذا و سهولت در تمیزکردن آن را در نظر می گیریم. در این مقاله بهترین گزینه ها و بهترین مدل هایی که می توانید در سال 2020 خریداری کنید آورده شده است، که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. مدل های جدید دارای امکانات متعددی هستند، نیاز به نصب خاصی ندارند و به راحتی جابجا می شوند. حتی اگر یک آشپزخانه کوچک با فضای پیشخوان محدود داشته باشید می توانید از این مدل ها استفاده کنید. به علاوه امروزه مایکروفرهای رومیزی می توانند کارهای بیشتری از گرم کردن مواد غذایی، یخزدایی غذاهای منجمد و تهیه ذرت بو داده انجام دهند. شما می توانید با مایکروویو سبزیجات را بخارپز کنید و حتی مرغ شکم پر درست کنید و خیلی سریع تر از اجاق های گاز به یک غذای خوشمزه دسترسی پیدا کنید. بنابراین جای تعجب نیست که اکثر خانواده ها استفاده از مایکروفر ها را ترجیح می دهند.

خرید مایکروویو

چرا باید مایکروفر بخریم؟

تصور زندگی مدرن بدون مایکروویو سخت است. اگرچه این فناوری مدت هاست که وجود دارد اما مدل های جدید دارای کارایی فوق العاده و ویژگی های بسیار خوبی هستند. در این دوره مدرن هیچ کس دوست ندارد که ساعت های زیادی را پای اجاق گاز بایستد. با وجود بیماری همه گیر کرونا، همه ی ما بیش از هر زمان دیگری لازم است که در خانه خود بمانیم. شما ممکن است مشغول کار در خانه باشید یا پای کلاس های مجازی و آنلاین بنشینید. در این صورت وقتی برای درست کردن غذا و ایستادن پای اجاق گاز باقی نمی ماند. اگر بخواهید یک وعده غذایی آماده را گرم کنید، یک میان وعده سریع درست کنید یا به سادگی به روش کارآمدتری برای پخت و پز احتیاج دارید، مایکروفر می تواند به شما کمک کند. پس اگر یک مایکروفر ندارید آشپزخانه شما ناقص است. اکنون اگر به دنبال یک مایکروفر عالی هستید سایت مناسبی را انتخاب کرده اید. ما بهترین مایکروفرهای سال 2020 موجود در بازار را برای شما مهیا کرده ایم که آشپزخانه شما را کامل می کنند.

ویژگی های یک مایکروویو خوب

ممکن است انتخاب های زیادی برای خرید موجود باشد که می تواند متناسب با نیازها، فضا و سبک مورد نظر شما باش د. انتخاب بهترین مایکروفر در بین گزینه های گسترده دشوار است. اما در هنگام خرید لازم است به ویژگی های اساسی، خاص و منحصربفرد هر مایکروفر که در پایین به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

روش های مختلف پخت و پز

امروزه مایکروفرهای زیادی در دسترس است که دارای ویژگی های اضافی متنوعی هستند مانند تنظیمات از قبل برنامه ریزی شده برای طبخ غذا و روش های مختلف پخت و پز. همچنین عملکردهای از پیش تعیین شده به خصوص برای یخزدایی(بر اساس وزن یا مقدار) می تواند یکی از مزایای این دستگاه ها به شمار روند. پس علاوه بر کلیدهای استاندارد برای ورود دستی اطلاعات و خاموش و روشن کردن دستگاه، اکثر مدل ها به کنترل های زمان پخت و پز از پیش تعیین شده مجهز هستند.

انواع روش های پخت و پز با مایکروویو

سنسورها

برخی از مایکروفرها به سنسورهایی مجهز شده اند که به طور خودکار زمان و میزان حرارت برای پخت را بر اساس میزان رطوبت موجود در موادغذایی تنظیم می کنند. این سنسورها برای جلوگیری از پخت بیش از حد طراحی شده اند. بنابراین با اندازه گیری خودکار مقدار موادغذایی، مدت زمان و سطح قدرت را برای شما تنظیم می کنند. وجود میله های چرخان برای اطمینان از گرم شدن یکنواخت موادغذایی لازم است.

قدرت

میزان وات به شما نشان می دهد که دستگاه تا چه حدی قدرتمند است. اگر به دنبال گرم کردن غذا و پخت سبزیجات هستید میزان توان 700 تا 900 وات برای شما کافی است. در غیر اینصورت به دنبال مدل های 1000 واتی باشید. وات بیشتر به این معنی است غذای شما سریع تر و به طور مساوی پخته می شود. شما به طور معمول مایکروویوهایی بین 500 تا 1200 وات مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که مدل هایی با کمتر از 700 وات معمولا کمبود نیرو دارند و به فرآیند پخت و پز زمان اضافه می کنند. اگر یک مدل کاربردی برای پخت گوشت لازم دارید به دنبال مدل هایی با 1000 وات یا بیشتر باشید. بهترین گزیه برای شما بستگی به نحوه استفاده از دستگاه دارد.

آیا استفاده از مایکروویو بی خطر است؟

اگر به شما گفته شده که هنگام پخت و پز به مایکروویو خیره نشوید،‌ این نگرانی به احتمال زیاد ناشی از نشت تشعشعات است. مایکروفرها نوعی تابش الکترومغناطیسی به نام Microwaves ایجاد می کند که مولکول های آب را در مواد تکان می دهد تا با لرزش گرما تولید کنند. برخلاف سایر اشعه های مضر مانند اشعه ایکس، این مایکروویوها به اندازه کافی قدرتمند نیستند که به سلول آسیب برسانند. پس جای نگرانی نیست و می توانید با خیال راحت از این وسیله کاربردی استفاده کنید.

در ادامه ما می خواهیم لیستی از بهترین مایکروفرهای موجود در بازار 2020 را با هم مرور کنیم. همه ی آنها متعلق به شرکت های معروف و شناخته شده ای هستند که با عرضه ی محصولات بسیار باکیفیت توانسته اند نظرها را به خود جلب کنند.

ال جی

شرکت ال جی از مدت ها قبل به عنوان تولید کننده برجسته در عرصه لوازم خانگی شناخته شده است. مایکروفر یکی از محصولات اصلی این شرکت برای تامین تقاضای کاربران در مورد لوازم آشپزخانه است. این برند دارای سری جدید مایکروفرهای NeoChef است که دارای فناوری اینورتر هوشمند می باشد و به گرم شدن موادغذایی به طور مساوی و یخزدایی سریع تر کمک می کند. این سری جدید که با تکنولوژی Smart Inverter همراه هستند از طریق کنترل قدرتمند و دقیق دما و حرارت، عملکرد سریع تر و یکنواخت تری را فراهم می کند.

خرید مایکروویو

مایکروفر ال جی 3965

اگر دوست دارید غذای سالم بخورید، اما از یک وعده آماده نیز لذت می برید ال جی 3965 مناسب شما خواهد بود. این مدل ترکیبی با ظرفیت 39 لیتر و قدرت 1200 وات می تواند وعده های غذایی شما را به سرعت گرم کند. اگر می خواهید که یک وعده سالم سرو کنید کافی است از عملکرد بخارپز آن استفاده نمایید. برای گرم کردن غذا می توانید از برنامه های منو خودکار بهره ببرید تا دستگاه زمان و حرارت مناسب را به طور صحیح برای هر ماده غذایی انتخاب کند. پوشش بهداشتی EasyClean بر روی دیواره های داخلی تضمین می کند که تمیزکردن مایکروفر را به طور سریع و به راحتی انجام دهید. از دیگر ویژگی های آن می توان به هیتر ذغالی اشاره کرد که راهی برای طبخ غذاهای خوش طعم را در مدت زمان کمتری فراهم می کند. این مدل از سری NeoChef دارای تکنولوژی اینورتر هوشمند است که مسئولیت حفظ حرارت در سطح مناسب را بر عهده دارد به این ترتیب غذا به طور مساوی پخته می شود. ال جی 3965 مهارت های آشپزی شما را به سطح بالاتری می رساند.

مایکروویو ال جی 3965

مایکروفر ال جی 8265

این مدل دارای ظرفیت 42 لیتر است که با قابلیت های پخت و پز مختلف می تواند هر کاربری را راضی کند. مدل 8265 از سری NeoChef می باشد که با داشتن قابلیت هیتر ذغالی پخت یکنواخت مواد را فراهم می کند. این هیتر جذب حرارت را دقیقا مانند کباب کردن با ذغال را فراهم می کند و با حداکثر توان 1200 وات می تواند هر غذایی را درست کند. تکنولوژی Smart Inverter قدرت دقیقی را برای پخت و پز فراهم می کند تا طیف وسیعی از مواد غذایی را سریع تر از هر زمان دیگری گرم و یخزدایی کنید. با تنظیم درجه حرارت متناسب، می توان گوشت و هر مواد دیگری را به طور یکنواخت یخ زدایی کرد. پوشش داخلی این مدل از چسپیدن باکتری ها به سطح جلوگیری می کند. در نتیجه فقط با چند دستمال مرطوب می توانید به راحتی داخل دستگاه را تمیز کنید.

مایکروویو ال جی 8265

مایکروفر ال جی 3884

انتخاب دیگر برای بهترین مایکروفرهای 2020 می تواند مدل 3884 با ظرفیت 38 لیتر باشد. این مدل دارای توان 900 وات و پنج سطح مختلف قدرت است که کنترل دقیق تری بر قدرت پخت و پز، گرم کردن و یخزدایی موادغذایی را سریع تر از همیشه فراهم می کند. از مزیت های آن می توان به داشتن هیتر ذغالی اشاره کرد که با جلوگیری از تبخیر کلی آب، غذاها را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان طبخ می کند. از دیگر قابلیت های مدل 3884 می توان برنامه های متنوع پخت و پز، قابلیت بخارپز، پخت ترکیبی، گریل و کانوکشن را نام برد.

مایکروویو ال جی 3884

سامسونگ

این شرکت برای همه شناخته شده است و سامسونگ نام معتبری است که از دیرباز با آن آشنایی داریم. سامسونگ به دلیل شهرت در ساخت محصولات عالی در زمینه ارتباطات و تلویزیون، در مدت زمان کوتاهی به یک نام برتر در تولید لوازم خانگی تبدیل شد. این یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات خانگی می باشد که مایکروفر یکی از آنهاست. مدل های جدید این برند معمولا دارای گزینه های مختلف پخت و پز می باشد که استفاده از آن را برای کاربر تا حد زیادی آسان کرده است.

مایکروفر سامسونگ

مایکروفر سامسونگ 402

مایکروفر 402 سامسونگ ظرفیت 40 لیتری دارد و دارای عملکرد های پیشرفته ای است. استفاده از این مدل بهترین راه برای پختن غذاهای خوشمزه در زمان کوتاه است. این دستگاه با توان 950 وات یک گرمایش قدرتمند را ارائه می دهد که برای پخت هر نوع غذایی کاملا مناسب است و در عین حال مصرف انرژی را نیز کنترل می کند. قابلیت Eco mode می تواند تا 40% در مصرف انرژی صرفه جویی کند. پوشش داخلی مایکروفر در برابر خش، زنگ زدگی و رشد باکتری ها کاملا مقاوم است و به طور راحت تمیز می شود. همچنین دارای سیستم توزیع سه گانه است که دستگاه را قادر می سازد تا به طور یکنواختی گرما را توزیع کند در نتیجه پخت و پز یکنواخت و کامل را به طور مداوم تضمین می کند. منوی دستورالعمل MWO زمان و میزان دمای مناسب برای پخت هر غذایی را به طور پیش فرض در اختیار شما قرار می دهد. این مایکروفر کاملا شیک و کاربردی دارای عملکرد گریل نیز می باشد و به شما گزینه های بیشتری در هنگام پخت وعده های غذایی خوشمزه ارائه می دهد.

مایکروفر سامسونگ 402

مایکروفر سامسونگ 5133

سامسونگ که به تولید هر محصولی با فناوری های نوآورانه افتخار می کند این بار مایکروفر 5133 را با ظرفیت 40 لیتر تولید کرده است. این مدل با پوشش داخلی سرامیکی به راحتی تمیز می شود و در برابر خراش مقاوم است. همچنین با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت تغییر رنگ نمی دهد. این مدل با توان 900 وات گرمای لازم برای طبخ غذاهای سالم و خوشمزه را فراهم می کند. همچنین دارای دستورالعمل های از پیش برنامه ریزی شده است که به وسیله آن می توانید غذای دلخواهتان را تنها با فشار یک دکمه درست کنید. به علاوه دارای حالت Eco Mode است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. ویژگی های ابتکاری مانند گرم کردن غذا، پخت و پز سالم، یخزدایی و دستورالعمل های محلی همه باعث می شوند که یک پخت و پز آسان و سرگرم کننده داشته باشید. مایکروفر 5133 به حفظ طعم و بافت موادغذایی کمک می کند بنابراین غذاهای شما همیشه خوش طعم و تازه آماده سرو هستند.

سامسونگ 5133

مایکروفر سامسونگ F300

یکی دیگر از مدل های کاربردی و خوش ساخت شرکت سامسونگ مایکروفر F300 است که با ظرفیت 23 لیتر و توان 800 وات می تواند غذاها را برای شما طبخ کند. این مدل دارای 6 سطح قدرت بوده که می توانید متناسب با هر موادغذایی آن را تنظیم کنید. با وجود قابلیت Dual Dial که موجب کنترل دقیق و سریع مایکروفر می شود می توانید غذا را در دمای مناسب بدون سوختن گرم کنید. این دستگاه دارای طراحی زیبا با سیستم توزیع سه گانه است که باعث می شود غذا به طور یکنواخت طبخ شود. به این ترتیب موادغذایی سریع تر و دقیق تر از مایکروفرهای معمولی می پزد. قسمت داخلی مایکروفر از پوشش سرامیکی ساخته شده که در برابر خراش و تغییر رنگ مقاوم است. همچنین از چسپیدن چربی و باکتری بر روی سطح جلوگیری می کند تا بتوانید دستگاه را به آسانی تمیز کنید.

مایکروفر سامسونگ F300

مایکروفر سامسونگ 3513

سامسونگ برای عملکرد یخزدایی سریع و گرم کردن غذاها مایکروفر 3513 را با ظرفیت 23 لیتر تولید کرده است. این مدل با عملکرد بهینه می تواند هر نوع غذایی را در دمای مناسب بدون پخت بیش از حد، گرم نگه دارد. با استفاده از طیف گسترده ای از دستورالعمل ها و برنامه های از پیش برنامه ریزی شده می توانید هر نوع غذایی را به راحتی آماده کنید. توان 800 واتی از سیستم توزیع سه گانه استفاده می کند تا غذاهایی کاملا پخته شده را به شما ارائه دهد. علاوه بر این ویژگی های مفید، مایکروویو 3513 دارای حالت Eco mode است که به شما امکان می دهد در مصرف انرژی تا حد چشمگیری صرفه جویی کنید. پوشش داخلی دستگاه به طور بادوام، تمیز و ضد خراش طراحی شده و طوری است که می توانید تنها با یک دستمال به طور سریع چربی ها را تمیز کنید. هرگونه بوی نامطبوع در این دستگاه به سرعت از بین می رود تا غذای شما خوش طعم و تازه آماده سرو باشد.

جمع بندی

از زمانی که ما در زندگی روزمره خود از وسایل پیشرفته برای داشتن یک زندگی آسان تر استفاده کرده ایم، زندگی هرگز مانند گذشته نبوده است. سبک جدید آشپزی همه ی ما را ملزم به داشتن مایکروفرهای پیشرفته برای پخت و پز غذا کرده است. مایکروفرها که روز به روز در حال تکامل هستند به یکی از اجزای اصلی آشپزخانه ما تبدیل شده اند. عملکردهای فوق العاده و برنامه های از پیش تنظیم شده بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می دهند. مایکروفرها با عملکرد ثابت و سهولت در استفاده، روشی کارآمد برای گرم کردن غذا، یخزدایی مواد منجمد، گرم کردن نان تست و پخت انواع غذاها هستند. اگر می خواهید یک دستگاه مورد اعتماد را خریداری کنید لیست بالای ما گزینه های بسیار خوبی برای شما دارد. می توانید مطمئن باشید مدل هایی که در بالا معرفی کردیم به شما در طیف گسترده ای از پخت و پز کمک کنند. این مدل ها از نظر ظاهری عالی هستند و بهترین عملکرد را ارائه می دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *